אבאי זאודה (צילום: חן גלילי)
אבאי זאודה (צילום: חן גלילי)

הרב והמריבה: אבאי זאודה ויערה ספיר כבר לא

מחלוקות בין חברי מועצת רחובות מרשימת עוז וכיכר העיר, אבאי זאודה ויערה ספיר, הובילו לפיצול. לטענתם, שיא המחלוקת בהצבעת זאודה בעד רב ספרדי

פורסם בתאריך: 25.7.17 16:28

-->

מחלוקות בין חברי מועצת רחובות מרשימת עוז וכיכר העיר בנוגע לרב ספרדי ראשי לעיר רחובות, הובילה לפיצול הרשימה המשותפת של השניים במועצת העיר.

זאודה: "לפני כחודש וחצי, בעת ההצבעה בנושא הרב הספרדי, הצבעתי בעד המינוי. אני שמח שלקחתי חלק בזה. חברתי לרשימה יערה ספיר, שכלל לא טרחה להגיע להצבעה, מאשימה אותי שהצבעתי בעד. אם כל כך היה לה חשוב הדבר היא הייתה צריכה לפנות זמן להביע את עמדתה ולהצביע. אני פונה לבוחרים שלנו ושואל: מי באמת צריך לקחת אחריות ולפרוש מהמועצה, אני שהגעתי ומימשתי את זכות הצבעתי, או יערה שכלל לא הגיעה? כמו שכולם יודעים, העיר גדלה והצורך לרב נוסף גדל, ולכן הצבעתי בעד מינוי רב ספרדי. אני פועל למען קירוב לבבות ואחדות ולא למען דברים אחרים. אני מאמין שבבחירות הבאות נגדיל את כוחנו. זה נכון שאין בינינו שיתוף פעולה, אך הרשימה חיה וקיימת ואני קורא ליערה לגלות אחריות ולפעול על פי המצע המפלגתי. אני מבחינתי ממשיך את השליחות הציבורית שלי וממליץ ליערה לאמץ זאת. זה שהיא בוחרת לא לשתף פעולה עימי, זה אומר שהיא לא מוכנה לשתף פעולה עם בוחרי כיכר העיר עוז, כי אני לא לבד. אני מייצג ציבור רחב. אגב, יערה אמרה לי ולחברים נוספים שהיא לא רוצה להתמודד בבחירות הבאות. אולי היא עייפה".

יערה ספיר: "אין קשר להתמודדות האישית שלי בבחירות הבאות או לא. יש לנו רשימה משותפת שיש לה עקרונות, דרך התנהלות ואג'נדה שאנחנו רוצים לקדם. הביקורת הפנימית קשורה לדרך ההתנהלות שלו כמוביל הרשימה, ולא בהקשר להתמודדות אישית של מישהו בהווה או בעתיד".

יערה ספיר

יערה ספיר

 

"המחלוקות קיימות לאורך זמן ודפוס ההתנהגות לא משתנה", ממשיכה ספיר. "היו דברים שקרו לאורך הדרך שאנחנו הערנו עליהם, כמו למשל מחלוקת על איזה יזם שלפני שנה שוחחנו עליו. עכשיו זו מחלוקת על הרב הספרדי. ברגע שהוא לא מייצג את האנשים שבחרו בו, או לפחות את חלקם, אז אני חושבת שיש מקום לדון בזה ולקבל החלטות על פי העקרונות של הרשימה שלנו. בפועל הוא ממשיך להיות חבר מועצה ויושב ראש הרשימה, אבל אנחנו בפורום של הרשימה החלטנו שהוא לא מייצג אותנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עופר

    יערה מקפידה להגיע ליותר מ 90% מהישיבות ויושבת במספר ועדות ותמיד מגיעה. אבאי שמגיע לפחות מ 50% מהפעמים, ויש לו חוצפה לומר שיערה התעייפה … מצחיק.
    הנתונים גלוים בפרוטוקולים של הישיבות … כנסו ותראו בעצמכם.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חבל שאבאי מחליט לזרוק בוץ במקום לקחת אחריות. אבאי, אי אפשר לרמות את הציבור. משך 4 שנים לא הגשת שום הצעה לסדר. ניגודי העניינים זועקים. די, יש גבול. הגיע הזמן שתפנה את המקום למי שרוצה ויכול לעשות, לטובת הציבור.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר