ניקיון יסודי של אזור דרך בגין
ניקיון יסודי של אזור דרך בגין

העוקף המזרחי ברחובות יעבור מהפך שיכלול ניקיון יסודי, הצבת פחים, ברזיות ועוד

בימים אלו פתחה עיריית רחובות במבצע רחב היקף לניקיון יסודי של אזור דרך בגין – העוקף המזרחי. עם סיום העבודה שתארך כחודש יוצבו לאורך הכביש פחים דקורטיביים, שילוט לשמירת הניקיון, שלטי הכוונה לצועדים, ברזיות ועוד. יניב מרקוביץ': "בחודשים הקרובים ניכנס לכל שכונה בעיר ונבצע בה ניקיון יסודי"

פורסם בתאריך: 26.2.19 08:53

-->

ביום חמישי האחרון נפתח מבצע רחב היקף בדרך בגין ברחובות, במהלכו יתבצע ניקיון יסודי של האזור כולו, לרבות השטחים הפתוחים הסמוכים לו. במסגרת זו יוצבו פחי אשפה חדשים, שילוט מתאים לאורך הכביש, שלטי הכוונה לצועדים במקום, ברזיות חדשות ופעולות נוספות שמטרתן לשפר את השימוש והנראות במרחב הציבורי. העבודות צפויות להימשך כחודש.

ניקיון יסודי של אזור דרך בגין

 

עם התחלת העבודות הגיעו לשטח סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, יניב מרקוביץ', וחברת המועצה ד"ר רוני באום, מחזיקת תיק קהילה, אקדמיה ואזרחים ותיקים, כדי לפגוש את צוות אגף חזות העיר שעבד במקום, להתרשם מביצוע העבודות בפועל ולעבור על תוכנית העבודה המתכוננת למקום. לאחר ביצוע שלב ראשון של עבודות ההכנה תתקיים במקום פעילות קהילתית (התחום עליו באום אחראית) במטרה לשמור על המרחב הציבורי נקי לרווחת כלל תושבי העיר.

יניב מרקוביץ' ורוני באום בדרך בגין

מרקוביץ': "שמנו לעצמו למטרה לקדם את נושא חזות העיר בקדנציה הזו. לצד בניית תוכניות עבודה רב שנתיות לאגף, אנו פועלים כל העת במטרה לשפר את נראות העיר בדברים הקטנים שלא תמיד זוכים לתשומת לב. בחודשים הקרובים ניכנס לכל שכונה בעיר ונבצע בה ניקיון יסודי, נציב שילוט מתאים ובשיתוף אגף הפיקוח נדאג גם לאכיפה. לשמחתי אני פוגש מדי יום בעשרות תושבים אכפתיים שמציפים בעיות מהשטח ויחד עם הגיבוי לו אני זוכה מראש העיר, שאף שינה את התקצוב העירוני המוקצה לצורך אותן פעילויות, אנו מתחילים לראות את השינוי בשטח".

באום:" הניקיון והמרחב הציבורי הם חלק משמעותי באיכות החיים בעיר. החיבור בין קהילה לבין סביבה הוא בלתי נפרד ואף מתבקש, ולכן בחודשים הקרובים אפעל יחד עם חבריי למועצת העיר לגיבוש תוכניות עירוניות משותפות שיישמו הלכה למעשה את המונח שטבענו 'חושבים סביבה'".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אולי שיתחילו בסלילה דחופה של הכביש המתפורר ולא בניקיון הסביבתי.. פשוט מצבו הגרוע של הכביש מעורר על מה נזרקים כספי המיסים בעיר

  2. אזרח מודאג

    אולי שיתחילו בסלילה דחופה של הכביש המתפורר ולא בניקיון הסביבתי.. פשוט מצבו הגרוע של הכביש מעורר תהייה על מה נזרקים כספי המיסים בעיר

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר