מוקדנית במוקד העירוני ברחובות
מוקדנית במוקד העירוני ברחובות

עיריית רחובות מקימה מאגר פרטי תושבים שנועד לייעל את שירות המוקד העירוני

בימים אלו פונה עיריית רחובות לתושבים בבקשה לקבלת פרטים עדכניים ותחומי עניין לצורך הקמת מאגר תושבים עירוני, שישמש את המוקד העירוני

פורסם בתאריך: 26.2.19 08:35

-->

במוקד העירוני ברחובות, אשר מעביר מדי פעם הודעות עדכון לתושבים בנושאים שונים, רוצים לייעל את השירות לתושבים ולהפוך אותו לממוקד יותר. בהתאם לזאת, עיריית רחובות מבקשת להקים מאגר חדש של פרטי תושבים ובימים אלו פונה העירייה לתושבים בבקשה למלא טופס דיגיטלי ולעדכן בו את פרטיהם לצורך מאגר מידע הכולל את הנושאים המעניינים אותם. במסגרת בקשת הפרטים מתבקשים התושבים לסמן באילו תחומים מהפעילות העירונית הם מעוניינים לקבל עדכונים והאם הם רוצים לקבל עדכונים בנושאי אספקת מים והסדרי תנועה.

מדובר במאגר ייעודי לצורך מתן שירות על ידי המוקד העירוני, אשר מפעם לפעם ישלח הודעות סמס ישירות לתושבים בנושאים חשובים שונים. בהמשך, לאחר עיבוד הנתונים, המאגר העתידי יאפשר בין היתר להעביר הודעות על פי פרטים רלוונטיים ומעודכנים, לערוך פילוחי רחובות או פילוחי שכונות לצורך הפצת מידע רלוונטי (כגון סגירת רחובות או תקלות לא צפויות בקו המים) , וכן ניתן יהיה להעביר הודעות לתושבים על פי פילוחי תחומי עניין.

לדברי העירייה, הפרטים שייאספו במסגרת המאגר יאפשרו להעביר מידע מדויק יותר בנושא פעילות לשיפור תשתיות, סגירות צירים בעיר לצורך עבודות, בנושא אירועים מתוכננים בעיר, בנושא חינוך ומוסדות חינוך, בנושא חוגים וקייטנות, תרבות, ספורט, פנאי ועוד. כמו כן, המאגר העדכני יוכל לשמש את המוקד העירוני לשיפור השירות באמצעות ביצוע סקרי שביעות רצון מפעילות המוקד ומפעילויות עירוניות נוספות.

חבר המועצה אבי קינד, מחזיק תיק שירות לתושב: "לעיריית רחובות זהו צעד גדול קדימה מבחינת השירות לתושבים. מלבד העברת הודעות שוטפות, החזון שלי כולל התאמה מרבית של צורכי התושבים לשירותים שהרשות המקומית מספקת להם. אני קורא לתושבים להצטרף ולעדכן את פרטיהם במאגר".

דורון מילברג, מנכ"ל העירייה: "המאגר יאפשר לנו להצעיד קדימה את השירות לתושבים, מתוך נקודת מבטם של התושבים ותחומי העניין שבהם בחרו".

אלי ג'אן, מנהל המוקד העירוני: "במשך כל ימות השנה אנו פועלים לטיפול בפניות של התושבים אל המוקד העירוני. על מנת להעניק לתושבים שירות טוב יותר, אנו מבקשים לעדכן פרטים לצורך הקמת מאגר כדי שנוכל לפנות אליהם עם העדכונים אשר מתאימים עבורם. כמו כן, אנו מבקשים לקבל משוב ממוקד על השירות העירוני. המאגר החדש יאפשר לנו לעשות את כל אלה ועוד".

את מילוי הפרטים ניתן לבצע כאן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר