מודעת האבל על משפחת סלמון צילום ארז שרווינטר
מודעת האבל על משפחת סלמון צילום ארז שרווינטר

רחמים מלול היה בין אלו שהודיעו לתושבת רחובות כי אחיה ובני משפחתו נרצחו בפיגוע בחלמיש

האחות, לאה פרידמן, תשב שבעה בביתה שברחוב וייסבורג בעיר בימים רביעי וחמישי השבוע

פורסם בתאריך: 25.7.17 08:00

-->

הפיגוע המזעזע שאירע בערב שישי ביישוב חלמיש נקשר גם בעיר רחובות, שבה מתגוררת אחותו של הנרצח יוסף סלומון (70) ז"ל, לאה פרידמן, ושבה גדלה גם מיכל סלומון, אלמנתו של אלעד ז"ל שנרצח אף הוא בפיגוע.

בפיגוע, שהתבצע בעת סעודת השבת, חדר מחבל בן 19 אל היישוב חלמיש, נכנס אל בית משפחת סלומון שחגגה באותו הזמן את הולדת הנכד, ורצח שלושה מבני המשפחה: את הסב יוסף סלומון בן ה-70, את בתו חיה סלומון (46) ואת אחיה אלעד סלומון. אלעד הותיר אחריו אישה, מיכל, וחמישה ילדים.

במוצאי שבת הגיעו אל ביתה של פרידמן ראש העיר רחובות וצוותים רפואיים, והם אלו שבישרו לה על רצח אחיה ובני משפחתו. פרידמן, שגרה ברחוב וייסבורג במזרח עיר, מזוהה עם הסקטור החרדי-ליטאי ברחובות. על מנת להקל על מכריה הרבים שרוצים לכבד את זכרם של הנרצחים, היא הודיעה כי תגיע לשבת שבעה גם בביתה שברחוב וייסבורג 5 בימים רביעי וחמישי השבוע.

מיכל (35), שבעלה אלעד נרצח בפיגוע, גדלה בעיר רחובות והיא בתם של זיוה ודן לנדא. בנעוריה הייתה חניכה בתנועת בני עקיבא בעיר, שם גם פעלה בהמשך כמדריכה. לימים הכירה את בעלה, אלעד, ונולדו להם חמישה ילדים.

אין זו הפעם הראשונה שבה טרגדיה לאומית נקשרת גם לעיר רחובות. בין היתר, בני המשפחות של שלושת הנערים החטופים הנם תושבי רחובות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר