מנכ"ל ה.ל.ר ניסים סלמן (צילום: אלירן אביטל)

תכנית העבודה של ה.ל.ר לשנת 2019 חושפת: גידול של 20% בפעילות החברה עם מחזור של כ-220 מיליון שקלים

דירקטוריון החברה לפיתוח רחובות בע"מ אישר את תוכנית העבודה ותקציב החברה לשנת 2019. לצד התייעלות ואימוץ רפורמות תפעוליות, נערכים בחברה למימוש תוכנית פינוי-בינוי קרית משה

פורסם בתאריך: 18.2.19 09:37

-->

אמש (ראשון) אישר דירקטוריון החברה לפיתוח רחובות בע"מ את תוכנית העבודה ותקציב החברה לשנת 2019. התוכנית כוללת אימוץ של רפורמות תפעוליות רבות שיביאו לחסכון ניכר וגידול של כ-20% בפעילות החברה, למחזור של כ-220 מיליון שקלים.

ה.ל.ר היא הזרוע הביצועית-כלכלית של עיריית רחובות. בין היתר היא מתכננת ומבצעת במקביל כ-50 פרויקטים של בנייה ציבורית ברחבי העיר, לרבות בתי ספר, גני ילדים, מתקנים קהילתיים, שצ"פים ותשתיות. כמו כן משקיעה ה.ל.ר משאבים רבים בהיערכות לביצוע תוכנית בינוי-פינוי קרית משה והיא מרכזת עבור העירייה את המשא והמתן על הסכם הגג בנושא זה. ה.ל.ר עוסקת גם בפיתוח העסקי והכלכלי בעיר, ובמסגרתה פועלת מינהלת אזורי התעסוקה ברחובות, אשר מטפלת בקידום הבאת עסקים לעיר ובשימור החברות הפועלות כאן.

באחרונה השלימה החברה את בניית מבנה מרכז הגישור החדש ברחוב טלר, את בניית מבנה בית ספר קציר החדש ואת בית הספר שיבט (הדרים) החדש והקומה השלישית בבית הספר מעלות משולם, לצד השלמת בניית גני ילדים רבים ברחבי העיר.

ראש העיר ויו"ר דירקטוריון ה.ל.ר, רחמים מלול: "הגידול בהיקפי הפעילות של ה.ל.ר מבטא את תנופת הפיתוח בעיר רחובות ואת ההשקעה בפיתוח אזורי תעסוקה ומסחר בעיר. תוכנית העבודה כולל הקמה של מבני חינוך וציבור רבים לצד ביסוס מינהלת אזורי תעסוקה שתיתן מענה למרחב העסקי המתרחב בעיר. ההתייעלות בפעילות החברה חוזרת לציבור במסגרת פעילותה, ואני מברך את צוות ה.ל.ר על הפעילות הענפה והאתגרית".

מנכ"ל ה.ל.ר, ניסים סלמן: "בשנת 2019 ניישם מרכיבים רבים של התייעלות תפעולית בניהול הפרויקטים בה.ל.ר לצד ביצוע פרויקטים. כל זאת תוך ייעול השימוש בקרקע ציבורית על ידי שילוב של מרכיבים עירוניים וקהילתיים. אנו פועלים בשיתוף פעולה פורה ומצוין עם מינהל ההנדסה בעיר, מנהל מחלקת בנייה ציבורית, פבל גנדל, ומחזיק תיק החינוך, מ"מ ראש העיר זהר בלום. כמו כן אנו מניחים את התשתית לתכנון מפורט והיערכות לביצוע תוכנית הענק של פינוי בינוי קרית משה, שאומדני עלויותיה עולים על 2 מיליארד שקלים. אני מבקש להודות לראש העיר רחמים מלול, חברי דירקטוריון החברה וחברי הנהלת העירייה על הגיבוי והחופש לפעול לשגשוג העיר. כמו כן, אני רוצה להודות לצוות ה.ל.ר על הפתיחות לקבל שינויים כה רבים בתקופה כה קצרה תוך עמידה בשגרת עבודה אינטנסיבית יומיומית לפיתוח העיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר