סדנת הכנה לפרישה
סדנת הכנה לפרישה

פורשים בשיא: השתתפות שיא בסדנת הכנה לפרישה שנפתחה השבוע ברחובות

השבוע נפתחה ברחובות סדנה עירונית נוספת להכנה לפנסיה, החמישית במספר, בהשתתפות שיא של כ-30 פורשים לעתיד. סדנא נוספת תיפתח לאחר חג הפסח

פורסם בתאריך: 13.2.19 09:06

-->

עיריית רחובות דואגת לתושבים לפני פרישה מעבודה: במסגרת פורום שולחן עגול עירוני לקידום האוכלוסייה המבוגרת ברחובות, בשיתוף המחלקה לרווחת האזרח המבוגר באגף לשירותים חברתיים ומחזיקת תיק אזרחים ותיקים ד"ר רוני באום, עלה הצורך בסדנה לגברים ונשים העומדים בפני פרישה.

את הסדנא מעבירה מנחה מארגון פעמונים בעלות סמלית של 40 שקלים ל-5 מפגשים, והיא מעניקה למשתתפים כלים להתנהלות כלכלית נכונה, מיצוי זכויות מול כל הגורמים רלוונטיים, קבלת מידע על שירותים והטבות, התמודדות עם שינויים ותהליכים רגשיים בפרישה, זכויות הגמלאים, מילוי זמן פנוי, התנדבות, אפשרויות תעסוקה בגיל השלישי ועוד.

רכזות הסדנא, אדית קוגן ואלן לקס, סיפרו על הביקוש הרב וכן על כמות האנשים הרבה ברשימת ההמתנה.

חברת המועצה, מחזיקה תיק ותיקים, ד"ר רוני באום, אשר גם הגיעה למפגש הראשון לברך את המשתתפים: "אני שמחה על ההיענות של הציבור הרחובותי להשתתף בקורס. הדבר מעיד כי זהו צורך קיים ואנחנו שמחים לתת לו מענה עירוני. זה המקום לומר תודה גדולה לשתי רכזות הקורס, הגב' אדית קוגן והגב' אלן לקס אשר עושות את עבודתן בהתנדבות ומהוות דוגמה ומופת לאנשים אחרי פרישה הממלאים את הזמן בצורה איכותית עם תרומה לקהילה. לאור הביקוש, נפתח סדנא נוספת לאחר פסח".

מנהלת האגף לשירותים חברתיים, אירית שיפריס: "החיים אינם נעצרים עם הפרישה אלא רק מתעצמים בנקודת הזמן הזו. הפרישה מהעבודה מלווה בשינויים משמעותיים באורח החיים, הכנה טובה לקראת הפרישה תאפשר לפורשים לקבל כלים להתמודד עם השינויים במשפחה, בחיי החברה, ועם הזמן הפנוי ולהתארגן לקראת היציאה לדרכם החדשה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר