פעילי אושיות
פעילי אושיות

באושיות פועלים לבניית הנהגה קהילתית חזקה

15 פעילים מאושיות נפגשים אחת לשבועיים במרכז חוויות ומקבלים כלים מעשיים לניהול ושיפור איכות החיים בשכונה

פורסם בתאריך: 13.2.19 08:37

-->

משרד השיכון, עיריית רחובות והמרכז הקהילתי של רשת חוויות באושיות פועלים לבניית הנהגה קהילתית חזקה בשכונה. בחודשים האחרונים התגבשה קבוצת פעילים מאושיות המעוניינים לפעול ולקדם את איכות החיים בשכונה, כאשר הם פועלים תחת הדרכה וליווי מקצועי מטעם העו"ס הקהילתי מהאגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות, מאור אלמוג, ובשיתוף צוות המרכז.

הפעילות החלה לפני כחודש וחצי, במימון פרויקט שיקום שכונות, וכללה קורס הכשרה ל-15 פעילים אשר נפגשים אחת לשבועיים במרכז חוויות אושיות ומקבלים כלים מעשיים לניהול ושיפור איכות החיים בשכונה, בשיתוף כל הגורמים. הקבוצה זוכה להנחיה מקצועית, אותה מעבירה שיר גור.

חגית קמפלר, מנהלת היחידה הקהילתית באגף לשירותים חברתיים: ״אני מברכת את התושבים המשתתפים בקבוצה על התגייסותם למען כלל תושבי השכונה ולשיפור איכות החיים בה. כל זאת בשיתוף פעולה עם הגורמים המקצועיים, המתנ״ס, פרויקט שיקום שכונות והיחידה לעבודה קהילתית באגף לשירותים חברתיים".

נאוה רידי, מנהלת פרויקט שיקום שכונות: "הרכב הקבוצה כולל את מגוון האוכלוסיות המתגוררות בשכונה, על מנת ליצור מענים לכלל השכונה. זו ההזדמנות להודות לתושבים שתורמים מזמנם ולוקחים חלק בפעילויות, לשיקום שכונות, לעבודה קהילתית ולמתנ"ס חוויות על שיתוף הפעולה.

"כפעילים וכתושבים בשכונה זו, חשוב לנו מאד שיהיה מענה לכלל התושבים הגרים כאן, הן מבחינת נוער, ילדים וקשישים. גם ויזואלית נעשה הכל על מנת שיהיה לנו טוב בשכונה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר