פארק המדע ברחובות
פארק המדע ברחובות

לא נמצאו עכברים במטבח: השירות הווטרינרי ברחובות ערך ביקורת פתע תברואתית בעסקי מזון בפארק המדע

אנשי השירות הווטרינרי העירוני ופקחי השיטור העירוני הפתיעו חמישה עסקים בפארק המדע ברחובות, כחלק מהפיקוח על התברואה בעסקי המזון בעיר. החדשות הטובות: לא נמצאו ליקויים משמעותיים. הליקויים המעטים שנמצאו יטופלו באופן מיידי

פורסם בתאריך: 10.2.19 10:05

-->

בשבוע שעבר ערכו אנשי השירות הווטרינרי העירוני ביקורת פתע תברואתית ב-5 מסעדות בפארק במדע ברחובות. הביקורות נעשו בשיתוף השיטור העירוני, הווטרינר המחוזי של משרד הבריאות ומפקחות משרד הבריאות בנפת רחובות. הביקורות נועדו לוודא כי המסעדות עומדות בתקנים התברואתיים הנדרשים לניהול בתי אוכל, כי הטיפול במזון שמקורו מהחי תקין, וכי אופן ההתנהלות התברואית עומד בתקנים הנדרשים.

באופן כללי, ממצאי הביקורות הצביעו על מצב תברואי המניח את הדעת במרבית העסקים, אך יחד עם זאת נתגלו מספר ליקויים תברואתיים הדורשים תיקון, ובהם הקפדה על ניקיון משטחים, הפרדה בין מוצרים שונים, סגירת פחי אשפה, ועוד. בעלי העסקים נדרשו על ידי אנשי הווטרינר העירוני לתקן ליקויים אלו באופן מיידי, והגורמים האמונים על בריאות הציבור בעיר רחובות יוודאו את תיקונם.

מנהל השירות הווטרינרי, ד"ר אבי צרפתי: "כחלק מתפקידנו לשמור על בריאות הציבור, אנו נוהגים לפקח על התנאים התברואתיים בעסקי המזון בעיר. במהלך השנה אנו עורכים מאות ביקורות יזומות וגם ביקורות פתע בבתי עסק ברחבי העיר, במטרה לבדוק קיום תנאי תברואה נאותים למען שמירה על בריאות הציבור. שמחנו לגלות כי באופן כללי ממצאי הבדיקות הניחו את הדעת ונמצאו מעט מאד ליקויים תברואתיים שדרשנו לתקן".

ד"ר אבי צרפתי: (צילום: אלירן אביטל)

ד"ר אבי צרפתי: (צילום: אלירן אביטל)

 

ערן גיאת, מנהל השיטור העירוני: "השיטור העירוני מבצע פעילות אכיפה בעיר במגוון תחומים. שיתוף הפעולה המוצלח עם השירות הווטרינרי העירוני במקרה הזה יהווה בסיס להמשך פעילות אכיפה בעיר בעסקים נוספים הרלוונטיים לבריאות הציבור, כמו: אולמות אירועים, עסקי מזון מהיר, מרכולים ועוד".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר