שבוע הספר בשנים קודמות
שבוע הספר בשנים קודמות

שבוע הספר העברי לא עוזב את העיר

ברחובות אירועי "שבוע הספר העברי" ייערכו השנה בגן המייסדים

פורסם בתאריך: 25.5.17 08:46

-->

כמיטב המסורת יתקיימו ברחובות אירועי "שבוע הספר העברי", אלא שהשנה החגיגות יעברו לבמה המרכזית בגן המייסדים. במסגרת האירוע יתקיימו מגוון פעילויות לכל המשפחה, וביניהן מפגשים עם סופרים בני העיר רחובות, מופעים, מתחמי משחק, ועוד

כמדי שנה, עיריית רחובות תציין את חודש הספר העברי ברחבי העיר במגוון פעילויות, הרצאות, ימי עיון, ומופעים לכל הגילאים. האירוע המרכזי של שבוע הספר ברחובות יתקיים בימים רביעי וחמישי (7-8.6.17), והשנה יחזרו החגיגות לגן המייסדים בעיר. הכניסה כמובן חופשית.

במהלך ימי שבוע הספר יתקיימו בגן המייסדים מגוון פעילויות לילדים הכוללות מפגשים עם סופרים ומשוררים רחובותיים, הצגות, סדנאות יצירה בהשראת ספרים, מתחמי משחק לעידוד קריאה, פינות קריאה, ועוד. הגן יקושט במיצגי תלת ממד בהשראת דמויות בעלי חיים מתוך ספרי הילדים המוכרים והאהובים. במהלך המפגשים המעשירים שיקיימו הילדים עם סופרי הילדים והמשוררים הרחובותיים הם יכירו את יצירותיהם ויוכלו לשאול שאלות על תהליך כתיבת הספר והוצאתו. ברחבי הגן יוכלו הילדים לפגוש דמויות ייחודיות אשר נושאות עמן סיפור שלם, ישוחחו עמן ויצטלמו איתן למזכרת. כמו כן, ייהנו הילדים משלל הצגות ומופעים איכותיים לכל המשפחה, חלקם מכוחות מקומיים בהפקת בימת הנוער רחובות ואנסמבל בימת היוצר – "שומדי הארנב", קורקודילים מטיילים", והצגת הסיום של קבוצת הזמר כיתות א'-ו', "אני ואתה נשנה את העולם" – מופע ססגוני ומרהיב משירי אריק איינשטיין.

כמו כן, במהלך ימי הפעילות בגן המייסדים, בין השעות 17:00-22:00, ייערך יריד מכירת ספרים בשיתוף רשת "סטימצקי" (בכניסה הראשית לגן המייסדים).

ראש העיר רחמים מלול: "עם כניסתי לתפקיד הנהגנו את 'שבוע הספר העברי' ברחובות, אירוע שהפך עם השנים למסורת מבורכת. השנה, לראשונה, האירוע יקבל את הבמה המרכזית שכל כך מגיעה לו ויתקיים בגן המייסדים. תושבים יקרים, קריאת ספרים מעשירה את השפה ומפתחת את המחשבה ואת הדמיון, אני מזמין אתכם לציין יחד אתנו את שבוע הספר העברי בשמחה גדולה ובמגוון פעילויות לכל המשפחה בגן המייסדים בעיר".

מנכ"לית החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, יוספה חליבה: "החיבור לעולם הספר הוא חשוב מעין כמותו, במיוחד כשמדובר בילדים ובני נוער. זו אחת הסיבות המרכזיות שבגינה החלטנו לקיים גם השנה את אירועי שבוע הספר בעירנו, חשיפת ילדי העיר לעולם הספר בצורה המאפשרת להורים ולילדיהם להתחבר ולבלות יחד בפעילות פנאי איכותית ומהנה. מלבד המפגש עם סופרים מקומיים, יתקיימו הצגות, יוצגו מיצגים מיוחדים וגן המייסדים כולו יהפוך לעולם קסום ומופלא שיספק חוויה מיוחדת למשתתפים. אני מזמינה את כולכם להגיע ולקחת חלק באירוע יחיד במינו".

אירועי שבוע הספר, ימים רביעי-חמישי, 7-8.6, החל מהשעה 17:00, גן המייסדים רחובות. הכניסה חופשית.

"רחובות – מילים בין הפרדסים"

במסגרת אירועי שבוע הספר יתקיים גם יום העיון השנתי השלישי לציון חודש הקריאה העברי של הקתדרה העממית רחובות על שם לאה טנא, שיעסוק בנושא "רחובות – מילים בין הפרדסים", 127 שנות תרבות, כתיבה ויצירה בעיר. במהלך האירוע יתקיימו מגוון הרצאות, ביניהן "מקיץ האדמה מתרדמתה" של משה סמילנסקי, אותה יציג ד"ר דני בר מעוז; "אל ארצי", רחל וחברים במושבה רחובות, אותה תציג ד"ר רוחמה אלבג; "רחובות של יזהר – במלאת 100 שנים להולדתו", אותה תציג פרופ' ניצה בן ארי; ולסיום מופע "כלניות", משירי שושנה דמארי ויפה ירקוני. במהלך יום העיון יתקיים יריד מכירת ספרים ברחבת בית העם בשיתוף "סטימצקי".

"רחובות – מילים בין הפרדסים", יום רביעי ה-14.6 בשעה 8:30, בית העם רחובות – היכל התרבות העירוני.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר