רחמים מלול ויניב מרקוביץ'
רחמים מלול ויניב מרקוביץ'

תם עידן השפ"ע ברחובות: הכירו את האגף לחזות העיר

שפ"ע, האגף לשיפור פני העיר ברחובות, עובר שינויים במטרה לשפר את השירות לתושבים ובתוך גם כך הוחלט לרענן ולחדש את שם האגף הוותיק כחלק מתפיסה רחבה יותר של פעילותו, והוא יקרא מעתה האגף לחזות העיר

פורסם בתאריך: 29.1.19 08:54

-->

האגף לשיפור פני העיר בעיריית רחובות משנה את פניו, תרתי משמע. בחודשים האחרונים בוצעה היערכות מחודשת לפעילותו של האגף והחלו להתגבש תכניות העבודה השנתיות, במטרה לשפר את השירות לתושבים בכל תחומי פעילותו ואף להרחיבן. מדובר בין היתר במערך פינוי אשפה, שיטות העבודה, הכנסת טכנולוגיות חדשות, ועוד. בתוך כך, הוחלט על ריענון וחידוש שם האגף הוותיק, והוא יקרא מעתה האגף לשיפור פני העיר.

ראש העיר רחמים מלול: "ביקשתי מיניב מרקוביץ' לבצע רביזיה בפעילות האגף ובחזות העיר בכלל, ובהתאם לכך מעדכנים ומרעננים גם את שם האגף".

יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר: "ההחלטה לייסד את תיק חזות העיר ולקחת על עצמי את התחום המורכב באה מתוך רצון להוביל את העיר קדימה כעיר אורבנית חכמה, ובראש ובראשונה לקדם את תחומי חזות העיר ואיכות החיים בה. בחודשים האחרונים עסקתי בלמידה אינטנסיבית של פעילות האגף באמצעות סיורי שטח, מפגשים עם תושבי השכונות ועובדי האגף המסורים. שינוי שמו של האגף מסמל את ההתחדשות והתפיסה שבה אני מאמין – לפיה ניקיון הוא רק פן אחד בתוך מכלול רחב של צרכים וצדדים בתחום חזות העיר, שבסופו של יום קובעים את איכות חיינו היום ובעתיד".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר