אמיתי כהן
אמיתי כהן

אמיתי כהן מונה ליו"ר דירקטוריון חוויות: "בתקופה הקרובה אלמד את האתגרים העומדים בפנינו"

דירקטוריון רשת חוויות אישר את מינויו של אמיתי כהן לתפקיד יו"ר הדירקטוריון. כהן: "אני מודה על האמון ואפעל להמשך שיפור והעצמת תחומי הפעילויות של רשת חוויות"

פורסם בתאריך: 28.1.19 07:40

-->

כפי שפורסם ב"ערים", חברי דירקטוריון רשת חוויות אישרו אמש (ראשון) את מינויו של חבר מועצת העיר, אמיתי כהן, לתפקיד יו"ר דירקטוריון רשת חוויות והוא יחליף את סגן ראש העיר, עו"ד יניב מרקוביץ', אשר כיהן בתפקיד בחמש השנים האחרונות.

אמיתי כהן מכהן בהתנדבות כיו"ר וועדת הכספים בדירקטוריון חוויות בשש השנים האחרונות. לבקשת ראש העיר, מרקוביץ', מחזיק תיק חזות העיר ופרויקטים קהילתיים, ימשיך להיות חבר בדירקטוריון חוויות, על מנת שיוכל ללוות את הרשת ולתרום מניסיונו העשיר למען הצלחתה. מרקוביץ' החל את דרכו ברשת חוויות לפני כעשור כחבר דירקטוריון, ובהמשך מונה ליו"ר הדירקטוריון כשהוא מקדיש מזמנו ומרצו למען התפתחות וניהול הרשת בהתנדבות מלאה.

ראש העיר רחמים מלול: ״אני מבקש להודות לסגני יניב מרקוביץ', אשר השקיע לילות כימים בהתנדבות בעשר השנים האחרונות, על מנת לקדם את רשת חוויות ואת השירות לתושבים באמצעותה. אני מאחל לחבר המועצה אמיתי כהן הצלחה גדולה בתפקידו כיו״ר הרשת. אין לי ספק שיכולותיו וניסיונו ישרתו אותו היטב בהתמודדות עם האתגרים העומדים בפני הרשת, ואנו נעשה כמיטב יכולתנו על מנת לסייע לו״.

סגן ראש העיר, יניב מרקוביץ': "אחרי עשור של פעילות ברשת חוויות, ועם מינויי לסגן ראש העיר ולתפקידי שיפור חזות העיר וחיזוק הקהילה, אני מסיים את תפקידי כיו"ר הרשת, אולם אמשיך ללוות אותה ולהיות מעורב בתחומים קהילתיים. בעת כהונתי ברשת חוויות הכפלנו את התקציב של הרשת, פתחנו מעונות, מרכזים קהילתיים והתרחבנו לפעילויות חדשות. כל זאת תוך חיזוק הקשר עם ההורים. שיפור השירות לתושבים הוא הנושא שעומד היום על הפרק, לצד התייעלות והמשך פיתוח והעמקת הפעילויות. אין לי ספק ששיתופי הפעולה בין כלל נבחרי הציבור יתרמו רבות לעיר. אני מבקש להודות לראש העיר על התמיכה והסיוע, לחברי הדירקטוריון, למ"מ מנכ"ל הרשת ולעובדי הרשת המסורים על שנים יפות של עשייה משותפת וענפה. אני מאחל לאמיתי כהן דרך צלחה בתפקידו החדש ואסייע לו להיכנס במהרה לעניינים".

אמיתי כהן הודה לראש העיר, סגנו ולחברי הדירקטוריון, על האמון שנתנו בו, ואמר: "אפעל להמשך שיפור והעצמת תחומי הפעילויות של רשת חוויות. בתקופה הקרובה אלמד את האתגרים העומדים בפנינו ואת העבודה הקיימת ברשת, על מנת שנוכל ביחד להמשיך ולשרת את התושבים בדרך הטובה ביותר".

צביקה מדהלה, מ"מ מנכ"ל הרשת, מסר: "אני מודה ליו"ר היוצא, יניב מרקוביץ', על 10 שנים של שיתוף פעולה מלא הישגים ותמיכה, ומאחל ליו"ר החדש, אמיתי כהן, כניסה מהירה לתפקיד, שנעבוד בשיתוף פעולה מוצלח ושנמשיך בעשייה למען העיר והקהילה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר