הפגנת התמיכה בהוסטל "הבית המאזן" בשכונת חבצלת (צילום: גל בייסברג)
הפגנת התמיכה בהוסטל "הבית המאזן" בשכונת חבצלת (צילום: גל בייסברג)

אחרי זריקת בקבוק התבערה – עשרות תושבי רחובות הגיעו לתמוך בהוסטל "הבית המאזן" בשכונת חבצלת

עשרות תושבי רחובות וחברי מועצה הגיעו להוסטל של עמותת "אנוש" בשכונת חבצלת, כדי למחות על זריקת בקבוק התבערה למקום ולהביע תמיכה בקיומו של ״הבית המאזן״ לשילוב מתמודדי נפש בקהילה

פורסם בתאריך: 23.1.19 20:49

-->

החל מהשעה 19:30 בערב (רביעי) התאספו עשרות תושבי רחובות וחברי מועצת העיר ברחוב הגליל שבשכונת חבצלת ברחובות, להפגנה כנגד הפעולה האלימה שהתבצעה במקום נגד "הבית המאזן", ולתמיכה בדיירי ההוסטל של עמותת "אנוש".

מאז שנודע על זריקת בקבוק התבערה לחצר "הבית המאזן", תושבי השכונה התגייסו להראות את הצד היפה בחבצלת ולא נותרו אדישים. עו"ד שמואל דאנזאן, תושב המקום ומחזיק תיק הרווחה והשירותים החברתיים, פעל לאורך כל שעות היום ביחד עם חברים לשכונה במטרה להביע את עמידתם מאחורי היוזמה של "הבית המאזן" ועמותת אנוש ולהביע את סלידתם מההתנהגות האלימה.

דאנזאן ציין בהפגנה: "יש בשכונה אנשים מדהימים ואכפתיים שלא יכלו לעמוד מול המעשה האלים והדוחה שנעשה בחיבוק ידיים. כולנו התגייסנו בכדי להביע תמיכה בבית המאזן ובערכים של סובלנות ואחווה שהוא מייצג. כמחזיק תיק השירותים החברתיים אעשה כל שביכולתי בכדי שהבית המאזן, על דייריו, ישתלבו בשכונה ויזכו לביטחון, למקום ולכבוד הראויים להם".

גל בייסברג, בין משתתפי מפגן התמיכה, אמר: "מרגש לראות את כמות האנשים שעצרו לרגע אחד את עיסוקם הפרטי ובאו לומר בקול גדול כן לאהבת הזולת, כן לחמלה, כן לאכפתיות, כן לאנושיות, כן ל'בית המאזן'".

הפגנת התמיכה בהוסטל "הבית המאזן" בשכונת חבצלת (צילום: גל בייסברג)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר