בור לפינוי גזם ברחוב אבן עזרא
בור לפינוי גזם ברחוב אבן עזרא

שומרים על הניקיון במאמץ משותף: העירייה חילקה עלוני הסברה והנחיות לתושבים בנוגע לפינוי פסולת, גזם וגרוטאות

בימים אלו חילקה עיריית רחובות לבתי התושבים עלוני הסברה והנחיות לפינוי פסולת, גזם וגרוטאות. יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר: "השמירה על סביבה נקייה מחייבת שיתוף פעולה של התושבים"

פורסם בתאריך: 22.1.19 11:57

-->

כחלק ממאמצי ההסברה העירוניים לשמירה על הניקיון, חילקה עיריית רחובות בימים אלו עלון הסברה ומידע אודות הסדרי פינוי האשפה, הגזם והגרוטאות, לרבות פירוט שמות הרחובות וימי הפינוי.

העלון מפרט את ימי הפינוי על פי שמות רחובות העיר וכולל הנחיות, הסברים ומידע אודות אכיפה, קנסות ועוד. בין היתר מציינת העירייה כי בעיר מוצבים כ-320 קומפוסטרים בבתים פרטיים, כ-27 מתקנים למיחזור קרטונים, כ-2,500 מתקנים למיחזור נייר, כ-300 מתקנים למיחזור בקבוקים, כ-2,150 פחים כתומים למיחזור אריזות ו-67 מתקנים סגולים למיחזור זכוכית.

ראש העיר רחמים מלול, מנכ"ל העיריה דורון מילברג וסגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, יניב מרקוביץ', פנו וביקשו מהתושבים את שיתוף הפעולה בהקפדה על ההנחיות: "חזות העיר נמצאת בשיפור מתמיד כל העת עם סלילת מדרכות וכבישים חדשים, תשתיות חדשות, פארקים וגנים חדשים, המשך בנייה והתחדשות עירונית. אתם, התושבים, שותפים לשמירה על הניקיון בעיר, על ידי השלכת האשפה רק במקומות המיועדים לכך ושמירה על הנחיות הפינוי רק בימים המתאימים", נכתב בעלון. "אנו עושים הכול על מנת לשמור על רחובות נקייה ויפה, אנא הצטרפו למאמץ והקפידו על ההוראות".

מרקוביץ': "ההסברה היא צד אחד וחשוב במאמצי השמירה על הניקיון, אבל צד נוסף וחשוב ביותר הוא שיתוף פעולה של התושבים והקפדה על ההנחיות, אז בואו נתגייס כולנו לשיפור פני הרחוב, השכונה והעיר ונשמור על רחובות נקייה. במקביל, אנו בוחנים שינויים במערך הפינוי על מנת לייעל את המערכות ולשפר את השירות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר