צוות אגף גנים מפנה עץ שנפל בשל מזג האוויר
צוות אגף גנים מפנה עץ שנפל בשל מזג האוויר

עיריית רחובות נערכת למזג האוויר הסוער הצפוי מהערב

על פי תחזית מזג האוויר העדכנית, הלילה צפויים גשמים עזים ורוחות חזקות. גורמי העירייה נערכו בהתאם, לרבות כוננים בכל תחום ותגבור המוקד העירוני

פורסם בתאריך: 16.1.19 14:00

-->

משעות הבוקר יש ברחובות בעיקר רוחות וחול באוויר, אבל בעוד כמה שעות גם לכאן אמורים להגיע הגשמים. על פי התחזי העדכנית, גשם סוער צפוי להגיע לקראת הערב והוא יהיה מלווה ברוחות חזקות. קיים חשש לשיטפונות.

עיריית רחובות, על כל אגפיה, נערכה למערכת החורפית הקצרה והקיצונית. המוקד העירוני מרכז את כל הפעולות וההכנות לקראת מזג האוויר הצפוי יחד עם האגפים הרלוונטיים: אגף הביטחון, אגף התנועה והשיטור העירוני, אגף גנים ועיצוב הסביבה, אגף שפ"ע ואגף התחזוקה, וכל הצוותים העירוניים הונחו לתת מענה בהתאם.

בין היתר, נוספו כוננים לשם התמודדות עם תרחישים אפשריים כתוצאה ממזג אוויר קיצוני, וניתנה הנחייה להקפצת עובדים ולזמינות מקסימלית מעבר לרגיל. נוספו מוקדנים לקליטת שיחות תושבים, ציוד הרכבים, המנופים וניידות התיקונים נכנסו לכוננות אף הם על מנת להתמודד עם מפגעים שונים שיכולים להיווצר כתוצאה ממזג אוויר קיצוני.

הצפות ברחובות (צילום: אלעד חיימוביץ')

הצפות ברחובות (צילום: אלעד חיימוביץ')

במקביל להיערכות העירונית, מומלץ לתושבים להיערך בביתם ולהכין אמצעי תאורת חירום למקרה של הפסקת חשמל, להטעין את הטלפונים הסלולאריים, לנהוג בזהירות ולהימנע מנסיעות מיותרות, לנקות מרזבים, לחזק ולקבע חפצים שעלולים להתנתק מרוח חזקה (כגון דוודים, קולטים, אנטנות, אדניות, עציצים וכל מה שעלול לעוף ברוח) , לגזום ענפים רופפים בגינה, להצטייד במזון ובמלאי בקבוקי מים ולבדוק האם ישנם בקרבתם קשישים או בעלי צרכים מיוחדים הזקוקים לעזרה וסיוע.

התושבים מתבקשים לפנות ולדווח למוקד העירוני 106 על כל בעיה או צורך. המוקד זמין לכל פניה 24 שעות ביממה בטלפון 089392444 או בווטסאפ 0508806106.

רחמים מלול, ראש העיר: "לאור תחזית מזג האוויר נערכנו בהתאם במגוון תחומים ונהיה מוכנים לכל תרחיש. אני קורא לתושבים לפנות למוקד העירוני 106 בכל צורך או בעיה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר