פגישת נציגי רחובות ההולנדית עם ליאור שוקרי ואיטל בציר אלשיך (צילום: ניר מצוינים)
פגישת נציגי רחובות ההולנדית עם ליאור שוקרי ואיטל בציר אלשיך (צילום: ניר מצוינים)

רחובות ההולנדית: בשבועות הקרובים יתוגברו פעולות השיטור ואכיפת התנועה בשכונה

תושבים רחובות ההולנדית התלוננו על בעלי רכבים החונים במקומות אסורים ומסכנים את ביטחונם של הולכי הרגל. בפגישה עם נציגי אגף התנועה ועם חברת המועצה איטל בציר אלשיך, הוחלט על הגברת האכיפה והצבת תמרורים ושילוט במקומות המועדים לפורענות

פורסם בתאריך: 15.1.19 10:28

-->

אמש (שני) התקיימה בשכונת רחובות ההולנדית פגישה בין נציגי השכונה לנציגי אגף התנועה, השילוט והפיקוח בנושא אכיפה במוקדים שונים ברחבי השכונה. זאת בעקבות טענות על בעלי רכבים המסכנים את הולכי הרגל בכלל ואת ילדי השכונה בפרט, בשל חניה במקומות אסורים.

במפגש נכחו בין היתר מנהל האגף ליאור שוקרי, חברת המועצה ומחזיקת תיק האסטרטגיה, החדשנות והיזמות, איטל בציר אלשיך, חני גייסט מטעם ועד השכונה, ניר מצוינים – יו"ר ועד הורי בית ספר נבון, הילה חומרי קצב – חברת הנהגת ההורים בבית הספר נבון, גלעד ירון – יו"ר ועד הורי בית הספר הרצוג, וסגנו אביחי גאלדור.

בתום סיור שנערך בשכונה הובטח לתושבים כי בשבועות הקרובים תתוגבר האכיפה ויתוגברו פעולות השיטור בשכונה. כמו כן, יתוקנו ויוצבו תמרורים, שילוט ועמודי בטיחות במקומות המועדים לפורענות.

הילה חומרי קצב: "התקיימה פגישה טובה בין הצדדים ובהחלט שמחנו על הרצון האמיתי לסייע ולנסות לפתור בעיות של חניית תושבים במקומות אסורים המסכנים כיום את בטחון ילדינו ואת הולכי הרגל בכלל. אנו מודים לליאור ולאיטל שהיו קשובים לנו התושבים, ושמחים שבפגישה הנוכחית התקבלו החלטות אופרטיביות. אנו מאמינים כי רק אם נפעל ביחד, בשיתוף פעולה פורה ותוך רצון טוב בין זרועות העירייה לתושבים, נוכל לקיים הלכה למעשה איכות חיים טובה עם בטחון לכולנו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר