פגישת תושבי רחוב יעבץ עם נציגי העירייה
פגישת תושבי רחוב יעבץ עם נציגי העירייה

עקירת העצים תידחה: פגישה חיובית בין תושבי רחוב יעבץ לנציגי עיריית רחובות

בתום פגישה חיובית בין תושבי רחוב יעבץ לנציגי עיריית רחובות, הוחלט כי אגרונום מומחה בלתי תלוי יבחן פרטנית כיצד אפשר לשמר כל עץ ברחוב

פורסם בתאריך: 3.1.19 08:00

-->

אתמול אחר הצהריים (רביעי) נערכה בעיריית רחובות פגישה עם תושבי רחוב יעבץ, אותה הוביל סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ', במטרה למצוא פתרון לבעיית העצים ברחוב.

הישיבה נוהלה על ידי מנכ"ל העירייה, דורון מילברג, והשתתפו בה מנהל אגף גנים ועיצוב הסביבה, יוסי כפיר, חבר מועצת העיר שאול צגהון, ומטה התושבים שהגיע בהרכב מלא לפגישה, בצירוף האגרונומים עודד יפה ותמיר קליין ממכון ויצמן.

מימין: דורון מילברג, יניב מרקוביץ' ויוסי כפיר בפגישה עם תושבי רחוב יעבץ

 

בישיבה הוחלט כי עקירת העצים תידחה עד לאחר קבלת חוות דעת של אגרונום נוסף, אשר יבחן כל עץ בנפרד. המסקנות אליהן יגיע האגרונום יהיו הסופיות ועל פיהן תפעל עיריית רחובות. סגן ראש העיר, יניב מרקוביץ', ימשיך לרכז את הטיפול בנושא תוך שיתוף התושבים, כשהצפי לסיום המיפוי הוא בעוד כמספר שבועות.

תושבי יעבץ, שיצאו מרוצים מההחלטה, ציינו כי הפגישה הייתה טובה וחיובית וכי סגן ראש העיר מרקוביץ' ומנכ"ל העירייה מילברג היו ענייניים, פתוחים וקשובים לקולות המקצועיים שהוצגו ולקול תושבי הרחוב. בסיכום הפגישה הוחלט על המשך התהליך לתיקון המצב, שיבוצע בשיתוף מלא עם התושבים. העירייה והתושבים יבחרו יחד אגרונום מומחה בלתי תלוי, אשר יבחן פרטנית כיצד אפשר לשמר כל עץ ועץ.

חלק מתושבי רחוב יעבץ שנכחו בפגישה עם נציגי העירייה

ל"ערים" נודע כי במהלך המפגש התרחש רגע יוצא דופן, כאשר מרקוביץ' זיהה בין הנוכחים את המורה שלו לאנגלית מהילדות. כשנתן לה את רשות הדיבור אמרה המורה לשעבר, חני אביאל, כי זאב יעבץ שעל שמו נקרא הרחוב היה מורה, מחנך והיסטוריון. "זאב יעבץ היה זה שהגה את שתילת שדרת הגרבילאות ברחוב, שלאחר מכן נקרא על שמו", ציינה.

ממטה התושבים נמסר: "אנחנו מרוצים ועם זאת דרוכים להמשך. הקמפיין ממשיך במרץ. היה מרגש לראות את כל האנשים היקרים שעזבו באמצע היום את העבודה והלימודים בכדי להשתתף בפגישה, להביע עמדה ולשמור על הסביבה בה הם חיים. ביחד זו הדרך".

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר: "הבטחנו לתושבים לנהל את התהליך בשיתוף ובשקיפות וכך אנו פועלים הלכה למעשה".

דורון מילברג, מנכ"ל העיריה: "אנו קשובים לצרכי התושבים ובמקביל פועלים מתוך אחריות לבטיחות עוברי הדרך".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר