עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

חברי מועצת רחובות נדרשים לחתום על טאבלט

המהלך יחסוך הרבה ניירת מבוזבזת שלרוב נגרסת בתום הישיבות השונות

פורסם בתאריך: 22.7.17 10:10

-->

חברי מועצת העיר רחובות נתבקשו השבוע על ידי מנהל אגף לשכת ראש העיר, דודי אשכנזי, לחתום לראשונה על קבלת טאבלט. הרעיון הוא שהטאבלטים יחליפו את הקלסרים והניירת שחברי המועצה סחבו עמם עד עתה לישיבות המועצה ולוועדות השונות שבהן הם משתתפים.

גורם בעירייה אמר השבוע: "חברי המועצה יקבלו טאבלט ובסיום הקדנציה שלהם הם יצטרכו להחזירו. הרעיון הוא שהחומרים יועברו באמצעות 'גוגל דרייב' לכל הטאבלטים וחברי המועצה יוכלו לרפרף בחומרים שיישלחו אליהם. הדבר יחסוך הרבה ניירת מבוזבזת שלרוב נגרסת, כי לאחר הישיבות השונות חברי המועצה לא תמיד שומרים את החומרים".

למרות המיזם המבורך, נראה כי לא כל חברי המועצה מסכימים לקבל על עצמם את השינוי. אחד מהם אמר השבוע: "עם כל הכבוד לשדרוג שהעירייה רוצה לעשות, אני לא מתכוון להסתובב עם טאבלט לכל מקום שאלך אליו. זה 'תיק' נוסף בשבילי ואני לא מוכן לחתום על זה ולקבל טאבלט, שלא יעשו לי טובות. מה עוד שלאחר הקדנציה אנחנו צריכים להשיבו לעירייה. לא די בכך שהכל נעשה בהתנדבות מלאה ועל חשבון הזמן הפרטי שלנו, אז אחרי הכל עוד מבקשים שנחזיר טאבלט שעולה בסך הכל כמה מאות שקלים? זה לא מקובל עלי והעובדה שרק 12 חברי מועצה מתוך 23 חתמו בינתיים ולקחו טאבלט מדברת בעד עצמה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר