כרטיסי אשראי (צילום: א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב ‏/ INGIMAGE)
כרטיסי אשראי (צילום: א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב ‏/ INGIMAGE)

אישום: סלב מוכר מהאזור גנב פרטי כרטיסי אשראי

מכתב האישום עולה כי השתמש בדפוס פעולה דומה בארבעה מקרים כדי לרכוש פלאפונים ומוצרים באלפי שקלים

פורסם בתאריך: 20.7.17 08:00

-->

תושב מוכר מהאזור נאשם השבוע בכמה מקרי גניבה. הסלב הוציא צו איסור פרסום על פרטיו, אך על פי כתב האישום הוא ביצע את הגניבות באמצעות כרטיסי אשראי של אנשים עמם נפגש.

על פי כתב האישום, האירוע הראשון התרחש בחודש מאי 2016. אז נפגש הסלב עם אדם בפארק המדע. ממקום המפגש נסעו השניים במונית למרכז העיר רחובות ובדרך ביקש הנאשם מאותו אדם לשלם על הנסיעה באמצעות כרטיס האשראי שלו, באפליקציה שנמצאת בפלאפון של הסלב. לאחר ביצוע העסקה לא מחק האחרון את פרטי האשראי וחמישה ימים לאחר מכן ביצע באמצעותם רכישות בסכום של אלפי שקלים.

האירוע השני אירע ברחוב שנקין בתל אביב בחודש אוגוסט 2016. הסלב ישב לפגישת עבודה עם אדם שהתעניין בשירותיו, ובמהלך הפגישה, מבלי שהאחר שם לב, צילם הסלב את תעודת הזהות ואת מספר כרטיס האשראי שלו. לאחר מכן רכש באמצעות הפרטים שני מכשירי גלאקסי 7 בחנות פלאפונים, בשווי כולל של 6,500. בהמשך הגיע לפארק המדע ברחובות והזמין ארוחה במסעדה מוכרת, בשווי 221 שקלים. למחרת שוב השתמש באותו כרטיס אשראי בנסיעה במונית, בסכום של 150 שקלים.

האירוע השלישי התרחש בחודש ספטמבר 2016, עת הכיר הסלב אדם אחר באתר הכרויות. השניים נסעו לבית מלון בעיר יבנה, ובעוד החבר החדש נכנס להתקלח, צילם הנאשם את כרטיס האשראי שלו ואת מספר תעודת הזהות שלו. לאחר שעזב רכש עוד פלאפון מסוג גלאקסי 7 בסכום של 3,250 שקלים, וכעבור מספר דקות רכש שני פלאפונים נוספים בסכום של 6,500 שקלים.

המקרה הרביעי והאחרון התרחש בחודש אוקטובר 2016. במפגש עם חבר נוסף הצליח הסלב להשתמש בשיטתו הקבועה, צילם את מספר הזהות ומספר כרטיס האשראי של החבר, ורכש לעצמו ארוחה ומצרכים בסופר באזור, בסכום כולל של 720 שקלים.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר