פגישת נציגי רשת חוויות עם אבי ניסנקורן
פגישת נציגי רשת חוויות עם אבי ניסנקורן

בדרך לשביתה? התפוצץ ההסכם בין הנהלת רשת חוויות להסתדרות העובדים

פרסום ראשון: ההסכם בין הנהלת רשת חוויות להסתדרות העובדים התפוצץ. יו"ר מרחב רחובות בהסתדרות, עודד עמרם: "אנחנו שוקלים את צעדינו וכל האפשרויות פתוחות". רשת חוויות: "הנהלת הרשת לא תחתום על הסכם קיבוצי שיביא להתמוטטות כלכלית של החברה"

פורסם בתאריך: 24.12.18 12:08

-->

מזה חודשים ארוכים מתקיים משא ומתן לקראת גיבוש הסכם קיבוצי ברשת חוויות רחובות, עליו עמלים ברשת מזה כשלוש שנים. בחודש אוגוסט השנה נראה היה כי ההסכם הוא רק עניין של זמן, לאחר שהתקיימה פגישה במשרדי ההסתדרות בתל אביב בין יו"ר הסתדרות העובדים הארצי, עו"ד אבי ניסנקורן, לבין נציגי רשת חוויות רחובות, ובהם: יו"ר דירקטוריון הרשת יניב מרקוביץ', ממלא מקום מנכ"ל הרשת צביקה מדהלה, היועץ המשפטי של הרשת עו"ד יניב מטלס ויו"ר ועד הפעולה גולן ביטון. עוד נכחו בפגישה יו"ר מרחב רחובות בהסתדרות עודד עמרם, מזכירת האיגוד תמי סעיד, יו"ר ועד עובדי עיריית רחובות רמי מדהלה ואחרים. הצדדים עברו סעיף סעיף והגיעו להבנות בדרך לחתימה על ההסכם באופן רשמי.

היום (שני) נודע ל"ערים" כי ההסכם בין הנהלת רשת חוויות להסתדרות העובדים התפוצץ, וכעת לא מן הנמנע כי ההסתדרות תבקש אישור להשבתת הרשת.

יו"ר מרחב רחובות בהסתדרות, עודד עמרם: "אנחנו שוקלים את צעדינו וכל האפשרויות פתוחות".

גולן ביטון, יו"ר ועד הפעולה ברשת חוויות: ״רשת חוויות יקרה לכולנו ואסור לנו לכרות את הענף שאנחנו נשענים עליו. אנו חייבים גם לדאוג להמשך תפקודה הבריא של חוויות, כולל חישוב מחדש של קבלת סיוע תקציבי ללא קשר להסכם הקיבוצי. יש לנו אחריות למאות מעובדי רשת חוויות ובפרט לאלפי תושבי רחובות, לתת פעם אחת ביטחון סוציאלי לעובדים ובאותה נשימה לספק שירות מיטבי לתושבי העיר. אני סמוך ובטוח שלכולם יש רצון טוב לטובת הכלל. אנחנו נמצאים בתיאום מלא מול ההסתדרות, ביחד עם הנהלת חוויות ועיריית רחובות בראשות ראש העיר רחמים מלול, בתקווה שנמצא את שביל הזהב לחתימת הסכם קיבוצי״.

מרשת חוויות נמסר: "הנהלת רשת חוויות לא תחתום על הסכם קיבוצי שיביא להתמוטטות כלכלית של החברה. הוצע לנציגי ההסתדרות לחתום על הסכם קיבוצי זהה לחלוטין לזה שנחתם בחודש האחרון בחברה העירונית לתרבות, נופש וספורט, אך לצערנו הצעה זו נדחתה על הסף על ידי נציגי ההסתדרות. רשת חוויות תמשיך לשמור על זכויות העובדים, שהם המשאב החשוב ביותר שלה, אך יחד עם זאת תעשה זאת מתוך אחריות ציבורית ולא מתוך איומים ולחצים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר