רחמים מלול וליאור שוקרי (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
רחמים מלול וליאור שוקרי (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

חשיפה: עיריית רחובות פותחת במהלך ראשון לשיפור הנראות, הנוחות והניקיון ברחוב הרצל

פרסום ראשון: עיריית רחובות תמנע מירקנים להוציא סחורה למדרכות רחוב הרצל. מכתבי התראה כבר הוצאו למספר בעלי עסקים ואחד מהם אף נקנס

פורסם בתאריך: 16.12.18 14:30

-->

פרסום ראשון: בעקבות תלונות רבות של תושבי רחובות, אגף הפיקוח בעירייה, בניהולו של ליאור שוקרי, שיגר בסוף השבוע מכתבי התראה לירקנים בעלי עסקים ברחוב הרצל, בדרישה שלא להוציא למדרכה את דוכני הירקות והפירות שלהם, אלא להקפיד על מכירת הסחורה רק בתחום העסק.

מכתבי ההתראה המדוברים מגובים בחוק עזר עירוני שהוביל ראש העיר רחמים מלול, אשר הקשיב לרחשי הציבור בנושא זה והחליט למגר את התופעה. עד כה נשלחו התראות ממוקדות לארבעה בעלי חנויות לממכר ירקות ופירות, כאשר אחד מהם אף קיבל קנס בסכום של 750 שקלים.

התושבים שהתלוננו על הלכלוך והצפיפות שהביאו עמם דוכני הפירות והירקות במדרכות הרצל, מברכים. אחת מהן אמרה: "התופעה הזו גרמה לזוהמה ברחוב הרצל. הירקנים מוציאים את הסחורה מבלי להתחשב בעוברי האורח, המדרכה נעשית צרה יותר וזה גם מלווה בלכלוך ובריח לא נעים. מגיע שאפו לראש העיר על הצעד שעשה למען התושבים".

מנגד, בעלי העסקים שקיבלו התראות לא אוהבים את ההחלטה בשלון המעטה, ויש גם בעלי עסקים מתחומים אחרים שחוששים כי מדובר בסימן לבאות וכי הם הבאים בתור לעבור את אותה אכיפה. בעל אחת החנויות שכבר קיבל התראה אמר ל"ערים" כי הוא ביקש להתארגן לסגירת החנות בעקבות ההחלטה, בטענה כי כעת העסק לא ישתלם לו מאחר והוא לא יצליח למכור את הסחורה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    סוף סוף עושים ניקיון ברחובות .צריך להתחיל במשהו ואחכ לעבור לזוהמה שייש בקרבת השוק המבולגן .ולקנוס גם אנשים שזורקים זבל ברחובות מגורים כמו רחוב דובנבויום .ואף אחד לא קונס אז הם ממשיכים לזרוק זבל ברחוב .ברגע שזה יגע לאנשים בכיס הם יקפידו על ניקיון .

  2. רחוב הרצל

    עדיין לא מרגישים שפינו את המדרכות, רחוב הרצל נראה כמו עזה, כל חנויות ההלבשה מוציאות את הבגדים למדרכה כמו שוק הכרמל

  3. ריקה טאוב

    הגיע הזמן שרח' הרצל יהיה רח' של חנויות וגם לגבי המסעדות בפרט מהמשטרה לכיוון מכון ויצמן שכל בתי הקפה חברו יחדיו ולא ניתן להתהלך על המדרכה אלא רק בין השולחנות.

  4. ש. פ

    יוזמה ברוכה של העירייה! נהיה טרנד בעיר לפתוח דוכני פירות ברחוב הראשי, והיחד עם כל חנויות הבזאר בעיר, יש תחושה של שוק הכרמל!

  5. יגאל

    התחלה טובה, אבל צריך צעדים הרבה יותר נחרצים כדי לשפר את המצב בהרצל וברחבי העיר. אין דבר דחוף יותר משיפור מצב הניקיון.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה רק ברחוב הרצל כל הרחובות בעיר מוזנחים ומלוכלכים מדרכות ברמה ירודה. ניקוזים מתחת לכל ביקורת. אז לא רק ברחוב הרצל שזה הרחוב המרכזי והרחובות הפנימיים נשארים מוזנחים

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר