מירוץ הלפיד של חטיבת הצנחנים (צילום: דובר צה"ל)
מירוץ הלפיד של חטיבת הצנחנים (צילום: דובר צה"ל)

"מירוץ הלפיד" של חטיבת הצנחנים עבר ברחובות, בנס ציונה ובראשון לציון

סמל בר פרניצ'י, חייל בבא"ח ותושב נס ציונה, מספר: "במהלך המרוץ, כשעברנו בנס ציונה, אפשר היה להרגיש את התמיכה והגאווה של התושבים. זו הזדמנות לשלב בין הצבא לבית וזה היה משמעותי מאוד"

פורסם בתאריך: 12.12.18 07:32

-->

ביום שני התקיים "מרוץ הלפיד" המתקיים אחת לשנה לזכר חללי חטיבת הצנחנים. במרוץ השתתפו חיילי החטיבה ומפקדיה כדי להנציח את נופליה ולהדגיש את ערכי מורשת הקרב והמסורת החטיבתית ארוכת השנים.

הלוחמים התחילו בקו הזינוק ביער בן שמן ועברו דרך יישובי גוש דן: רחובות, נס ציונה, ראשון לציון, אור יהודה, סביון ורמת אפעל. לבסוף הגיעו לעיר רמת גן, העיר המאמצת של החטיבה, שם נערך אירוע הסיום בהוקרה לעיר.

מפקד בסיס האימונים החטיבתי, סא"ל אליאב אלבז, "המרוץ התחיל בקברי המכבים ומסמל עבורנו את השמירה על המורשת והזיכרון של הנופלים, ויחד עם זאת את ההסתכלות קדימה וההתמדה. מרוץ הלפיד שמתרחש בסמוך לחנוכה מזכיר לנו שהלוחמים שבבא״ח הם הבאים לשאת את הלפיד, הם העתיד של חטיבת הצנחנים ושל צה״ל ויהפכו ללוחמים מצוינים בהמשך המסלול".

סמל בר פרניצ'י, חייל בבא"ח ותושב נס ציונה, מספר: "במהלך המרוץ, כשעברנו בנס ציונה, אפשר היה להרגיש את התמיכה והגאווה של התושבים. זו הזדמנות לשלב בין הצבא לבית וזה היה משמעותי מאוד".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר