מחאת הנכים (צילום: דודו בכר)
מחאת הנכים (צילום: דודו בכר)

מחאת הנכים הגיעה לרחוב הרצל ברחובות

הפעם הנוכחות הייתה גדולה יותר ואף כללה את חברי המועצה אביב איטח ויעל בק

פורסם בתאריך: 17.7.17 19:45

-->

בשעה זו נערכת ברחובות מחאה שנייה של הנכים בעיר, שדורשים שיכירו בזכותם לקצבה בגובה שכר המינימום. ביום שישי נערכה בצומת מכון ויצמן ברחובות המחאה הראשונה למען זכויות הנכים. לעומת ההפגנה שנערכה יום קודם לכן באשדוד, שבה נכחו מאות משתתפים שחסמו כבישים, המחאה ברחובות עברה באופן שקט יחסי ורק מעטים הגיעו אליה. לדברי מיכל חסון, חולת טרשת נפוצה מגיל 20 ואם לשני ילדים, הסיבה הייתה מצבם של המפגינים: "הם נכים. אין להם כוח לבוא יום אחרי יום. האנשים הללו לקחו המון תרופות בכדי שיוכלו להגיע להפגנה. היינו שמחים אם היו מצטרפים גם אנשים בריאים. המחאה היא של כל הציבור, כי הנכות עלולה לפגוע בכל אחד".

היום (שני) תוכננה ההפגנה בין השעות 16:00-18:00 ברחוב הרצל 182, והפעם הנוכחות כבר הייתה גדולה יותר ואף כללה את חבר המועצה ומחזיק תיק השכונות והזוגות הצעירים, אביב איטח, ואת חברת המועצה יעל בק, מחזיקת תיק קידום מעמד הילד ונוער במצבי סיכון, שהגיעו להביע תמיכה במאבק למעון זכויות המוחלשים.

 

בשעה זו נערכת ברחובות מחאה שנייה של הנכים בעיר, שדורשים שיכירו בזכותם לקצבה בגובה שכר המינימום. מבין חברי המועצה אביב איטח היה היחיד שהגיע להביע תמיכה במאבק למעון זכויות המוחלשים.

Geplaatst door ‎ערים‎ op maandag 17 juli 2017

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר