אירוע סיום חודש ההצדעה לאזרח המבוגר (צילום: אילנה פרידלנדר)
אירוע סיום חודש ההצדעה לאזרח המבוגר (צילום: אילנה פרידלנדר)

"חיים למרחקים ארוכים": כ-120 ותיקי רחובות השתתפו באירוע סיום חודש ההצדעה לאזרח המבוגר

יום עיון ושיח שהתקיים ברשת חוויות וכלל סדנאות מעשירות לגיל המבוגר ודיון על מערכות היחסים בין הילדים, החתנים והכלות חתם את אירועי חודש ההצדעה לאזרח המבוגר בחיוך גדול

פורסם בתאריך: 5.12.18 07:39

-->

באחרונה התקיים אירוע סיום חודש ההצדעה לאזרח המבוגר ברחובות, בכינוס שנערך ברשת חוויות. האירוע חתם חודש של אירועים שהיו מיועדים לאזרחים הוותיקים בעיר, שבהם השתתפו אלפי אזרחים ותיקים. מעל 120 אזרחים ותיקים הגיעו למרכז הקהילתי חוויות שוויץ המדע, שם נערך יום עיון מיוחד במינו "חיים למרחקים ארוכים", בהנחיית מנחי מכון אדלר.

את האירוע כיבדה בנוכחותה חברת המועצה ד"ר רוני באום, אשר זכתה לתשואות רמות כאשר הודיעה שהיא תמשיך להיות אמונה על תחום הוותיקים בעיר, במסגרת פעילות במועצת העיר לעוד חמש שנים. "אמשיך להוביל את תחום המבוגרים בעירייה, את השולחן העגול המרכז את כלל השירותים והעוסקים בגיל המבוגר בעיר ואת הפעילויות והשירותים לרווחתכם", אמרה ד"ר באום, אשר בשנים האחרונות השפיעה רבות על העלאת צרכי המבוגרים לסדר היום העירוני.

את האירוע פתחה אוסנת לוי, מנהלת המרכז. ענת יוליס, מנהלת המחלקה לרווחת האזרח המבוגר בעיריית רחובות, סיכמה את חודש ההצדעה בדברי תודה לפורום השולחן העגול שעמד מאחורי כל הפעילויות, ובתוך כך לרוח החיה שמאחורי הפעילות, אורית גהסי, עו"ס קהילתית במחלקה לרווחת האזרח המבוגר בעירייה, וכן למתנדבות של השולחן העגול, אלן לקס ורותי נבון.

אסנת הראל, מנכ"לית מכון אדלר, כבשה את הקהל בדבריה על "מה שרואים מכאן לא רואים משם", כאשר שוחחה עם הקהל על מערכות היחסים בין הילדים, החתנים ובין הכלות. בהמשך האירוע נערך פאנל פתוח בהשתתפות הקהל, ששיתף בהתלבטויות ובאתגרים.

בתום הפאנל, הקהל התחלק ל-4 סדנאות מעשירות בנושאים מגוונים: "סובייקטיביות" וכיצד היא משפיעה על היחסים עם הסובבים; "על זוגיות ומניות בגיל המבוגר" – ההבדל בין מיניות לאינטימיות; "הרצוי והמצוי" – הפער בין הציפיות למציאות ו"אומנות העידוד".

ברשת חוויות הודה לעמותת מט"ב על תרומתם לאירוע.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר