מימין: הילה חומרי קצב, איטל בציר אלשיך, אסף אל בר, ורד הורניק (צילום: טל אלשיך)
מימין: הילה חומרי קצב, איטל בציר אלשיך, אסף אל בר, ורד הורניק (צילום: טל אלשיך)

תמר זנדברג: "מרצ התמודדה ברחבי הארץ, אך רחובות היא אחת הגאוות שלנו"

רחובות חופשית מרצ חגגו את מסיבת הניצחון ב"שפיגל בר" והודו לאלפי הפעילים שתמכו ולקחו חלק בהצלחת הקמפיין שהניב 2 מנדטים

פורסם בתאריך: 3.12.18 11:18

-->

סיעת "רחובות חופשית מרצ" חגגה את הזכייה ב-2 מנדטים ואת וכניסתם למועצת העיר רחובות באירוע שהתקיים "בשפיגל בר" בנוכחות פעילים, תומכים וחברי כנסת מטעם "מרצ", ובהם: תמר זנדברג – יו"ר המפלגה, אילן גלאון, מוסי רז, מיכל רוזין, תומר רזניק מזכ"ל המפלגה ודרור מורג (יו"ר מוניציפלי). בערב החגיגי נשאו דברים תמר זנדברג, איטל בציר אלשיך ואסף אל בר, והודו על ההישג הגדול והבחירה של הציבור בערכים של שקיפות, שיתוף ציבור, סביבה וחינוך.

תמר זנדברג: "מרצ התמודדה ברחבי הארץ, אך רחובות היא אחת הגאוות שלנו. תחת השם מרצ הצלחנו לגדול ולהגדיל את כוחנו ממנדט אחד בפעם הקודמת לשני מנדטים. זה לא רק בגלל השם, אלא מה שעומד מאחוריו ומה שהוא מייצג: רחובות חופשית וחברתית, ערכים של סביבה, שקיפות, חינוך. כל הדברים הטובים והראויים שתושבי רחובות ותושבי ישראל רוצים לראות את העיר שלהם ואת המדינה של כולנו הולכים לאורה.

"זה היה קמפיין לא פשוט בכל הארץ וגם כאן – ברחובות. המון הכפשות, תגובות נגד, נגד השמאלנים ונגד כל מיני דברים שניסו כביכול לשייך אותנו אליהם. אבל כאן – זה בין המקומות שהציבור הרחובותי הוכיח שזה לא מעניין אותו. הוא דוחה את זה, זה לא מדבר אליו. כי מה שמדבר אליו אלו הערכים ותפיסת העולם שאנו מייצגים. ולכן אני גאה במיוחד בהישג הזה כאן, בדרך שהובלתם. היה קמפיין חיובי שהציג את תפיסת העולם שלנו, את ההמשך, למרות שאתם חדשים אך אתם אלו שממשיכים את הדרך".

מימין: הילה חומרי קצב, איטל בציר אלשיך, אסף אל בר, ורד הורניק (צילום: טל אלשיך)

מימין: הילה חומרי קצב, מוסי רז, איטל בציר אלשיך, אסף אל בר, תמר זנדברג, ורד הורניק, מיכל רוזין ואילן גלאון (צילום: טל אלשיך)

חברי המועצה החדשים, איטל בציר אלשיך ואסף אל בר, קיבלו אחראיות על טיפול בתיקים משמעותיים בעיר: תיק אסטרטגיה, חדשנות ויזמות יופקד אצל איטל, ואסף יופקד על תיק צעירים, נוער ותנועות נוער. בנוסף, השניים קיבלו לידיהם גם את תיק מעמד הילד וילדים בסיכון.

אסף אל בר ציין בנאומו: "ניהלנו קמפיין נקי, קמפיין של אמת, קמפיין שאני שלם איתו מבחינת מוסרית. קיבלנו 2 תיקים מאד מאד משמעותיים ומפה אני פונה לכל הפעילים ואומר שייקח לנו זמן ללמוד את התפקיד. אנחנו שנינו חברי מועצה חדשים. נרצה אתכם לצדנו לא רק בקמפיין, אלא לכל אורך הזמן כדי שנעשה עבודה מדויקת וטובה לטובת כלל הציבור".

איטל בציר אלשיך סיכמה: "אחרי שנהנינו מההישג הגדול, זה הזמן לקיים את מה שהבטחנו לציבור. מעתה אנו מתחילים לעבוד ולפעול למען השגת היעדים והמטרות שאנו הצבנו לעצמנו בקדנציה זו. בראש וראשונה – נושא של שקיפות ושיתוף ציבור שאנו רואים בו ערכים בסיסיים לניהול עיר משתפת וחכמה. בימים אלו אנו בונים קבינט שיהיה מורכב מתושבים בעלי זיקה לתחום של חדשנות ויזמות, לצד אנשי מקצוע. תושבים המעוניינים לקחת חלק ,לתרום מהידע והניסיון בתחום, בהחלט מוזמנים להצטרף אלינו".

אגב, חבר הכנסת אילן גלאון הגיע לאירוע עם 2 צנצנות ריבה שרקח בעצמו, והעניק אותם כמתנה ל-2 חברי המועצה הנכנסים. גלאון, הנודע בחיבתו הגדולה לריבות שהוא רוקח בעצמו, הבטיח למועמדים כי אם יביאו 2 מנדטים הוא דואג להם ל-2 ריבות מעשה ידיו. הבטיח וקיים.

אילן גלאון, איטל והריבות


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר