גינת כלבים (צילום אילוסטרציה: דודו בכר)
גינת כלבים (צילום אילוסטרציה: דודו בכר)

בלי יריות

עיריית רחובות מקיימת מבצע אכיפה משולב למיגור מטרדים הנגרמים משוטטות כלבים בגינות ציבוריות

פורסם בתאריך: 18.7.17 15:46

-->

מנכ"ל עיריית רחובות, דורון מילברג, הנחה את מנהלי האגפים לצאת במצבע משולב למיגור מטרדים הנגרמים כתוצאה משוטטות כלבים בגינות ציבוריות ברחבי העיר. ההחלטה על קיומו של המבצע התקבלה בעקבות דיווחים על שוטטות כלבים בגינות הציבוריות, אשר גרמו להפרעה לסדר העירוני כגון: תקיפת עוברי אורח, מטרדי רעש, השחתת רכוש עירוני, גללי כלבים, ועוד, וכל זאת בניגוד לחוקי העזר העירוניים.

מבצע האכיפה מתקיים בשיתוף פעולה של מחלקת הפיקוח באגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני, מפקחי השירות הווטרינרי העירוני ומפקחי אגף גנים ועיצוב הסביבה. לדברי העירייה בחודש האחרון נרשמו עשרות דו"חות לבעלי כלבים שעברו על החוק, בוצעו סיורים יזומים, חולקו חומרי הסברה,  ועוד. לטובת הצלחת הפעילות הוקצו שני קוראי שבבים חדשים לניידות האכיפה העירונית. את הפרטים המזהים של בעלי הכלבים מעבירים לשרות הווטרינרי העירוני, אשר ירשום קנסות בגין שוטטות הכלב.

דורון מילברג: "אנו ממשיכים להשקיע מאמצים רבים במלחמתנו בתופעות ומטרדים שנגרמים כתוצאה משוטטות כלבים בגינות ציבוריות. לשם כך הוריתי לאגם משאבים ולהביא למיגור התופעה. המבצע המשולב שאנו מקיימים מוכיח עצמו ביתר שאת, אנו מקיימים פעילות אכיפה מוגברת, גלויה וסמויה, במסגרתה ניתנו עשרות דו"חות לבעלי כלבים שעברו על החוק. התופעה חמורה והיא פוגעת בניקיון העיר ובאיכות החיים של כלל התושבים. אנו לא נרפה עד אשר נצמצם את התופעה באופן משמעותי".

דורון מילברג

דורון מילברג

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר