עו"ד מתן דיל
עו"ד מתן דיל

מתן דיל: "אנחנו בוחרים באופוזיציה"

מתן דיל מגיב לדיווחים על הרכבת הקואליציה: "לפי כל הפרסומים והמסרים שהעבירו לנו, כל התיקים כבר חולקו. לפיכך הגיע תורנו לבחור. מלול אמר שהוא עוד יקרא לנו, אנחנו מוותרים מראש"

פורסם בתאריך: 13.11.18 09:58

-->

במסר שהעביר דיל לבוחריו דרך דף הפייסבוק שלו, הוא מציין כי הוא בוחר לשבת בקדנציה הקרובה באופוזיציה ואף יוצא במתקפה אישית נגד ראש העיר רחמים מלול.

בדבריו מסביר דיל: "חלפו כשבועיים מיום הבחירות, בו הפגנתם ברשימת רחובותי ובי אמון גדול וזכינו בזכותכם בייצוג של 5 מנדטים במועצת העירר. לפי כל הפרסומים והמסרים שהעבירו לנו, כל התיקים כבר חולקו ומכירת החיסול של העיר רחובות בעיצומה. לפיכך הגיע תורנו לבחור. מלול אמר שהוא עוד יקרא לנו, אנחנו מוותרים מראש, אין טעם שנגיע. אנחנו בוחרים באופוזיציה. צר לי כי בחרו לשים את האגו והנאמנות האישית לפני רצון הציבור וטובתו. אנחנו לא מוכנים לקחת חלק בתהליך המביך הזה, שיהיה בסופו של יום על חשבונכם, על חשבון הציבור. החינוך יישאר אצל מחזיק התיק שאחראי על התחום בעשור האחרון. תיק שפע יעבור לאחריות זה שכשל כישלון מוחלט בניהול רשת חוויות וגם רשת חוויות, תיק הספורט ועוד תחומי אחריות – כבר הובטחו וחולקו. מה שהיה הוא שיהיה ומה שיהיה כאן מעכשיו יהיה עצוב. קרוב ל – 40% מהתושבים יצאו מהבית ואמרו שהם מעוניינים בכל ראש עיר אחר רק לא מלול. זו קריאת אי אמון גדולה. מהנתון הזה אני לא יכול להתעלם.

חשיפה: לאמיתי כהן הוצע תיק מורשת ישראל ותיק הצעירים והנוער, בנוסף לסגנות ברוטציה עם ש"ס

11,069 תושבים יצאו מהבית והצביעו למען רחובות טובה יותר ולרשימה העצמאית "רחובותי". זו הצהרת אמונים עוצמתית. מהנתון הזה אני לא יכול ולא רוצה להתעלם. לא הגעתי לפוליטיקה בשביל ג'וב כזה או אחר. אני לא רודף שררה וכבוד. הנה, אני מוותר מראש על כל כיבוד ועלה תאנה כזה או אחר כי תחתם מסתתרת אמת כואבת המעידה על חוסר נאמנות לבוחרים. אמרתי בעבר ואומר גם כעת בנוגע לכניסה לקואליציה שהדבר היחיד העומד לנגד עיני הוא נאמנות מוחלטת לתושבים ולציבור. אמרתי שאפעל בשיתוף פעולה מלא רק כאשר אקבל את הכלים ותחומי האחריות לממש את הבטחותיי לתושבים. הנאמנות אותה הפגינו חלק מהמתמודדים במהלך כל תקופת הבחירות הקשה והמכוערת ביותר שידענו, וגם כעת במהלך המו"מ על הרכבת הקואליציה, היא נאמנות אישית לראש העיר ולא נאמנות לתושבים. שליחי ציבור שלא מקשיבים לציבור כולו, חוטאים לאמת והופכים את היוצרות. אוי לנו, כי כך מתנהלת הרכבת הקואליציה של עיריית רחובות.

רחמים מלול ומתן דיל

רחמים מלול ומתן דיל בימים בהם שידרו על אותו גל

 

במצב הדברים הזה לא נוכל להיות חלק מקואליציה כזו, זאת לא דרכנו. נישאר נאמנים לכם ולהבטחות שלנו אליכם. כחמישית מהמצביעים בחרו ב"רחובותי". לצערנו בשנים האחרונות לא הייתה אופוזיציה ברחובות. כעת אני מבטיח לכם שתהיה. אני מבטיח לכם תושבים וחברים יקרים, כי כפי שפעלנו למענכם ולמען העיר רחובות מספסלי הקואליציה, נמשיך ואף ביתר שאת לפעול ולהצטיין בכך משורות האופוזיציה".

תגובתו של צוות המו"מ הקואליציוני: "'איננו מנהלים משא ומתן בפייסבוק, ועל כן חשוב להביא בפני הציבור את העובדות לאשורן: בניגוד לאופן הצגת הדברים, צוות המו"מ הקואליציוני נפגש עם כל הסיעות שנבחרו למועצת העיר, מתוך התנהלות שקולה והגונה המתייחסת בכובד ראש לדרישות הסיעות. רוב התיקים עדיין פתוחים, כולל תיק שפ"ע. המו"מ עדיין בעיצומו ולא נחתם אפילו הסכם אחד עם אף סיעה. לכשייחתמו, יפורסמו ההסכמים. חשוב לציין כי במפגש הראשון של צוות המו"מ הקואליציוני עם נציגי רחובותי, הוצג תנאי בל יעבור: ללא תפקיד הסגן וממלא מקום בשכר – אין מה לדבר על תיקים כאלה או אחרים. וכי הציבור בחר בדיל רק כדי שישרת אותו בשכר? הציבור ישפוט בין עשייה ושינוס מותניים למען העיר – לבין השמצות חסרות בסיס. למרות אי הדיוקים שנכתבו ע"י דיל, ועל פי סיכום קודם, סיעת רחובותי תוזמן לפגישה נוספת מול צוות המו״מ, ובה תובא בפניהם ההצעה לתיקים".

גורם בכיר בצוות המו״מ הקואליציוני מסר כי בפגישה שתתקיים עם נציגי סיעת רחובותי יוצעו להם התיקים הבאים:

1. שפ״ע וחזות העיר

2. חוויות

3. קליטה

4. תחבורה

5. פרוייקטים ותשתיות

6. רישוי עסקים


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מתן דיל,הרחובותי בעל היושרה המקצועית , הוא האחד שאינו מוכן להתפשר ולעשות דיל וקומבינות.הוא לא מוכן לרקוד לפי החליל של ראש העיר המיועד , מלול …
    בראבווו מתן; עדיפה אופוזיציה
    לעומתית,ערכית ולוחמת . כל הכבוד!! נתן טל ,רחובות.
    נ.ב. לא הצבעתי עבורך.אני מודה ומתוודה, שטעיתי!!

  2. אנונימי

    צר לי, אבל מתן דיל לא צדיק גדול.
    אני לא נוטה להאמין לראש העיר אבל במקרה הזה כנראה מדובר באמת מוחלטת.
    מתן נתפס בשקרים שונים במהלך הקדנציה ואני מופתע נורא שאנשים עדיין מאמינים לו

  3. צור יגאל

    אנחנו מתגעגעים לאנשים הישנים יותר של רחובות אני חושב שאם לא עכשיו אימתי תוכר העיר כמאוחדת

  4. מת

    מתן חזק ואמץ עלה והצלח . אתה מהאופוזיציה ישר לראשות העיר הבא. אני ומשפחתי בחרנו בך ואנחנו אתך . אילו השכיל בלום היה חובר אתך . יחד עם מרצ ונציג העדה האתיופית ביחד אתם 13 חברי מועצה. כל ההחלטות היו למען תושבי רחובות. אתה מר בלום עשיה טעות חמורה.כולך רדיפת כסא.

  5. שמיר

    שקרים? לא אופתע אם יתברר שמלול סגר דיל לפני הבחירות ומידר את מי שמסכן את משכורתו כראש העיר.. ובפרסומי מלול.. מעוותים את 5 המנדטים של התושבים בשקרים ובהצעות סרק! כדי להבאיש את ריחו

  6. מנחם

    מתן דיל איש ציבור הגון וישר. ראוי לרחובות שיהיה נציג כזה בקואליציה. מקווה שמלול יתעלה על עצמו ועל חשבונות העבר ויתן למתן תיק מכובד בעיריית רחובות.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר