יניב מרקוביץ'
יניב מרקוביץ'

מסתמן כי יניב מרקוביץ' יהיה סגן ראש העיר על חשבונו של מתן דיל

פרסום ראשון: מסתמן כי זהר בלום ימשיך להחזיק בתיק החינוך. עו"ד יניב מרקוביץ' יכהן כסגן שלישי במקומו של עו"ד מתן דיל ויחזיק בתיק חדש בשם "חזות העיר", שיכלול בתוכו את אגף שיפור פני העיר

פורסם בתאריך: 11.11.18 12:17

-->

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, החל במהלכים להרכבת הקואליציה. ל"ערים" נודע כי בחמישי שעבר הודיע מלול לעו"ד יניב מרקוביץ', העומד בראש סיעת לב, כי הוא ימונה לסגנו בשכר ויקבל לידיו תיק חדש בשם "חזות העיר", שיכלול בתוכו נושאים חשובים כגון תמ"א 38, פינוי בינוי, שפ"ע (שיפור פני העיר) ופרויקטים נוספים. בעקבות התפקיד החדש צפוי מרקוביץ' לסיים את תפקידו ברשת חוויות, וטרם ידוע מי יהיה מחליפו.

גורם המעורה בפוליטיקה המקומית אמר: "כרגע העיניים נשואות לשני אנשים שעשויים להוביל את רשת חוויות, האחד הוא גיא צור (מח"ל) והשני הוא אמיתי כהן (הבית היהודי). עדיין לא נסגרו הדברים אך השבוע ראש העיר יצטרך לקבל החלטה, ובהתאם להסכמתם למנות את אחד מהם, או מישהו אחר שיצוץ ברגע האחרון".

בנוסף, נראה כי זהר בלום (יש עתיד) ימשיך להחזיק בתיק החינוך. עודד עמרם (מח"ל) ימשיך להחזיק בתיק התרבות, בעוד רועי שרעבי (לב) יחזיק בתיק הספורט. בנוגע לסיעות הנוספות, נראה כי סיעת רחובות חופשית – מרצ מתקרבת לתיק האסטרטגיה (תיק חדש ישן), חבר המועצה פנחס הומינר יחזיק את תיק הכספים וכי עו"ד מתן דיל וחברי סיעתו מרחובותי ייאלצו לפתוח את הקדנציה הקרובה בשורות האופוזיציה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. דני

    אם כך הדבר זה בזיון לראש העיר, במקום שיתעלה על הגאווה האישית לטובת הציבור הוא ממשיך לנטור טינה וככה יזכרו אותו שנים קדימה. העיר רוצה את מתן דיל בקואליציה ומלול גורם לכך שדיל יהיה קדוש מעונה. ככה רוצה ראש עיר להיזכר שנים רבות?!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מוזר מאוד ותמוה ,
    מדוע כפי שנאמר כאן הסגנות לראש העיר אם יקבל עו'ד יניב מרקוביץ תהיה
    על חשבון מתן דיל ? ?
    יש לו קביעת ובלעדיות כסגן למתן דיל ?

  3. אורח

    חבל שהפוליטיקה ניצחה את הדמוקרטיה…….
    מתן נבחר על ידי הציבור וראש העיר מוכיח שוב ושוב שלא אכפת לו מהציבור אלא רק מהאגו האישי שלו.

  4. שיינדי

    ראש העיר הבטיח מעל כל במה. שהוא יחלק את הקואלציה לפי המנדטים. לפי מה שלמדתי בכיתה א 5 זה יותר מ3. אז ראש העיר שיקר לתושבים במצח נחושה.

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כנראה שכן. מתן קדוש מעונה דיל חושב שמגיע לו הכל

  6. משה

    כמו בכל מערכת דמוקרטית, אופוזיציה חזקה זה דבר מבורך. תפקיד האופוזיציה הוא להיות הגורם שמונע מהקואליציה להכנס לאופוריה ולשכוח שהם נבחרו אך ורק כדי לשרת את הציבור. אופוזיציה לוחמת זה מצוין לעיר, אין אופוזיציה זה רע לעיר. והקדנציה הקודמת שבה כולם היו באופוזיציה, רק מוכיחה זאת.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר