חיסון (צילום אילוסטרציה)
חיסון (צילום אילוסטרציה)

התגלה חשד לחצבת במעון רימון ברחובות

בעקבות חשד למקרה חצבת של מנהלת מעון רימון של רשת חוויות, ובהנחיית משרד הבריאות, חוסנו הבוקר (ראשון) 60 ילדי המעון ברחובות במוקד שנפתח לצורך כך ברחוב פרשני, בתגבור אחיות. בתום החיסונים הילדים ישובו לפעילות שגרתית

פורסם בתאריך: 11.11.18 11:05

-->

בעקבות חשד למקרה חצבת ובהנחיית משרד הבריאות, חוסנו הבוקר (ראשון) 60 ילדי מעון רימון ברחובות, במוקד שנפתח לצורך כך ברחוב פרשני, בתגבור אחיות. בתום החיסונים הילדים ישובו לפעילות שגרתית.

המקרה דווח מיידית למשרד הבריאות לאחר שהתגלה חשד לחצבת אצל מנהלת המעון. נכון לשעה זו טרם התקבלו תוצאות הבדיקה הסופיות, אולם לפי הנחיות משרד הבריאות חוסנו הבוקר כל ילדי המעון וכעת מחסנים את הצוותים שבאו במגע ישיר עם המנהלת.

ברשת חוויות המפעילה את המעון נמסר כי "ממלא מקום מנכ״ל הרשת, צביקה מדהלה, מנהל מקרוב את התהליך, וברשת דואגים לליווי צמוד של אחות שתעניק הסברה מפורטת להורים".

אוסנת לוי, מנהלת אגף הגיל הרך: "ברגע שעלה החשד ובטרם קבלת התוצאה הסופית, דיווחנו מיידית למשרד הבריאות. אנו פועלים לפי הנחיות משרד הבריאות, שהורה לחסן את הילדים ואת הצוותים המקצועיים שבאו במגע ישיר עם מנהלת המעון, בכדי להבטיח את שלומם של הילדים והצוותים. אנחנו בקשר רציף עם ההורים אשר שיתפו פעולה, והילדים מחוסנים בשעה זו ולאחר מכן יחזרו למעון".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר