אמיר ירון (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
חבר המועצה אמיר ירון (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

אושר פרויקט תמ"א ברחוב ההגנה ברחובות

במסגרת התוכנית יתווספו שלוש קומות שיכללו 12 דירות

פורסם בתאריך: 24.5.17 11:37

-->

בשבוע שעבר אישרה הוועדה המחוזית לתכנון ובניה היתר בניה לתוכנית תמ"א 38 ברחוב ההגנה 15 ברחובות. במסגרת התוכנית יתווספו שלוש קומות שיכללו 12 דירות.

חבר מועצת רחובות המחזיק בתיק ההתחדשות העירונית, אמיר ירון, אמר השבוע: "לאחרונה הגשנו בקשה לוועדה המחוזית להמשיך ולאשר פרויקטים של תמ"א במסגרת תיקון תכנית ט"ז. זה הליך טכני בלבד שאני מאוד מקווה שיושלם במהלך הימים הקרובים, כך שנוכל להמשיך ולאשר תכניות במסגרת ועדת המשנה.

"כל התכניות שנמצאות כרגע בצנרת יובאו בקרוב מאוד לאישורים בוועדת המשנה לתכנון ובניה. ברגע שנקבל את האישור המיוחל נוכל להביא את כל הבקשות לדיון מרוכז בוועדה. הפרויקט היחיד שאישרנו הוא ברחוב מלצר, וזאת מאחר ומדובר על תכנית שהיא רבת שנים ותחת ההתניה הטכנית אישרנו אותה בוועדה המקומית בכפוף לאישור הוועדה המחוזית".

יש תחושה שברחובות יש סחבת בכל מה שקשור לתמ"א.

"התחושה לא נכונה והיא לא במקומה. כל תפקידי כמחזיק התיק הוא להגביר את תחושת הביטחון של התושבים. אם הייתה לי הרגשה שיש גורם כלשהו שמנסה למנוע את תהליכי ההתחדשות העירונית לא הייתי ממשיך להחזיק בתיק. משיחות סגורות שלי עם ראש העיר אני יודע שהוא עושה הכל כדי לקדם את הפרויקטים. אין כמעט ועדת משנה שהוא לא מעלה בה פרויקט לדיון. אני לא מסתיר שהפרויקטים מאוד מורכבים ולא פשוטים, לעיתים יש ויכוחים שלא נגמרים ולא תמיד העירייה צד בהם, אבל עדיין אנחנו רואים חשיבות גדולה להמשיך בהם. פרויקט הדגל של ההתחדשות העירונית הוא בשכונת קרית משה. במקביל אנחנו מקדמים את פרויקט ההתחדשות העירונית בשכונת אושיות ובמקומות נוספים בעיר, כך שבניגוד לאנשים כאלו או אחרים אני מאוד אופטימי. לקחתי את האחריות לתחום הזה מתוך ידיעה שהוא תחום מורכב, בעייתי, אך מהווה אתגר עצום גם לדיירים, גם לעירייה וגם ליזמים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר