ראש העיר רחמים מלול ובני משפחתו בתום ספירת הקולות
ראש העיר רחמים מלול ובני משפחתו בתום ספירת הקולות

בחירות 2018 ברחובות – התוצאות

הסיעה שגרפה הכי הרבה קולות ברחובות היא סיעתו של זהר בלום "החינוך בראש", עם 10,813 קולות וחמישה מנדטים. בצמוד אליה ניצבת רשימת רחובותי בראשות מתן דיל, עם חמישה מנדטים ו-10,719 קולות. במקום השלישי, עם ארבעה מנדטים, ניצבת רשימת מח"ל בראשות רחמים מלול, שגרפה 8,130 קולות

פורסם בתאריך: 31.10.18 06:33

-->

הבחירות ברחובות והסביבה מאחורינו, והבוקר הזה יש כמה מנצחים גדולים, כמה מפתיעים גדולים, וכמו תמיד – יש גם לא מעט מאוכזבים.

הסיעה שגרפה הכי הרבה קולות ברחובות היא סיעתו של זהר בלום "החינוך בראש", עם 10,813 קולות וחמישה מנדטים. בצמוד אליה ניצבת רשימת רחובותי בראשות מתן דיל, עם חמישה מנדטים ו-10,719 קולות. במקום השלישי, עם ארבעה מנדטים, ניצבת רשימת מח"ל בראשות רחמים מלול, שגרפה 8,130 קולות. במקום הרביעי סיעת לב בראשות יניב מרקוביץ', עם 6,951 קולות ושלושה מנדטים. בהמשך ניצבות עם שני מנדטים הרשימות שס"ד (5,788 קולות), הבית היהודי (4,256 קולות) ורחובות חופשית-מרצ (4,484 קולות). כיכר העיר עוז והרשימה החסידית חברתית סוגרות את הרשימה עם מנדט אחד כל אחת, ו-3,026 ו-2,308 קולות בהתאמה.

בעקבות המספרים והקולות, המועמדים שנכנסו למועצה הם:

החינוך בראש: זהר בלום, אבי קינד, אורית שרגאי, אוה גור ושמואל בר דאנזאן.

רחובותי: מתן דיל, קארין ברגינסקי, דני מרשה, רונן אהרוני ואביב איטח.

מח"ל: רחמים מלול, בנצי שרעבי, עודד עמרם וגיא צור.

לב: יניב מרקוביץ', רוני באום ורועי שרעבי.

שס"ד: אבנר אקוע ושי קזיוף.

הבית היהודי: אמיתי כהן ואבי מוזס.

רחובות חופשית-מרצ: איטל בציר אלשיך ואסף אל-בר.

כיכר העיר-עוז: שאול צגהון.

הרשימה החסידית חברתית: פנחס הומינר.

זהר בלום, אחד המנצחים הגדולים של הבחירות, אמר עם היוודע התוצאות: "אני מודה, מוקיר ומעריך את כל מי שסייע בקמפיין, ולאותם אלפים שהגיעו להצביע לי ברגליים. זה לא מובן מאליו. היום אני מתחיל את העבודה בעשר כדי להשלים קצת שעות שינה, וניגש להמשיך להחזיק בתיק החינוך למען ילדי ותושבי העיר".

עוד הוסיף בלום: "גם אני הופתעתי לטובה כמובן מהתוצאה. אני שמח לדעת שאנשים יודעים להוקיר תודה, כי מערכת החינוך שלנו ואנשינו עושים ימים ולילות למען העיר. אני רוצה להודות גם לאשתי חני שהיא חלק ממני ומכל המערך ולשתי בנותיי. מכאן עומר יוצאת לבסיס. תודה, תודה ושוב תודה".

יש לציין כי כשסגר בלום את המטה בשעת לילה מאוחרת, הגיע לברכו מתן דיל שיצא מרכבו, חיבק את זהר ואמר: "כל הכבוד אחי, באמת ששיחקת אותה ורואים את התוצאה".

זהר בלום ומתן דיל רגע לאחר סגירת המטות

 

בגזרת ראשות העיר אמנם לא היה באמת מאבק, אך 20,131 בחרו לשים בקלפי פתק ירוק כנגד רחמים מלול, לעומת רוב של 34,349 תושבים שבחרו בו. בסיכומו של דבר, זכה מלול לכ-63 אחוזי תמיכה.

יו"ר הרשימה החסידית חברתית, פנחס הומינר, פצח עם תומכיו בריקודים סמוך למטה הבחירות בקרית קרעטשניף לאחר קבלת התוצאות. הריקודים נמשכו גם במטה של מלול, אליו הגיע הומינר עם בוחריו.

ממטה הומינר נמסר: "התוצאות מדברות בעד עצמן. אנו מסכמים הערב בסיפוק רב חצי שנה של קמפיין, שהתמקד כולו בחיובי ובעשייה, ואנו שמחים על הקו בו נקטנו לאורך כל הדרך. בעוד גורמים פוליטיים בעיר הכפישו, הפיצו בדותות והערימו מכשולים לאורך כל התקופה האחרונה, במטה הרשימה החסידית חברתית התמדנו בקו חיובי ואנו שמחים על כך. הם ימשיכו בזיוף סקרים ובהפצת שקרים, אנחנו נתמקד בעשייה למען כל תושבי העיר".

בנס ציונה השכנה, גבר שמואל בוקסר על שחר רובין עם כ-59 אחוזים מהקולות ו-12,382 בוחרים. רובין קיבל 8,466 קולות בלבד.

במזכרת בתיה נרשם מהפך כשגבי גאון גבר על מאיר דהן. לאחר זכייתו אמר גאון: "אני נרגש מהאמון הגדול של תושבי מזכרת בתיה בנו. נבחרתי לשרת אתכם ואהיה ראש המועצה של כולכם".

מאיר דהן, שיעזוב את לשכת ראש המועצה לאחר 20 שנות כהונה, אמר: "אני מקבל באהבה את החלטת התושבים ומברך את ראש המועצה הנכנס. אני יוצא לדרך חדשה בראש מורם וגאה על מה שעשיתי במושבה ב-20 השנים האחרונות. תודה לכל הפעילים והתושבים שנתנו בי אמון".

בקרית עקרון חובב צברי ימשיך לעמוד בראשות המועצה גם בקדנציה הקרובה, לאחר שגרף 57 אחוזים מהקולות (2,750 בוחרים). אחריו ניצב הרב בצלאל דוד עם 25 אחוזים, בעוד דוד אבו גרף 23 אחוזים מהקולות. בגזרת המנדטים המפתיע הגדול הוא אילן ירימי שזכה ב-3 מנדטים, בדומה לסיעתו של חובב צברי. דוד אבו ובצלאל דוד גרפו שני מנדטים, ואילו אריק חדד הסתפק במנדט אחד.

אילן ירימי: "שלושת המנדטים הם תוצאה של הערכת הציבור את מי שמשרת את הציבור 24/7 ולכן אני לא מופתע. אני מודה לכל מי שבא, תמך וחיזק את רשימת הליכוד ביישוב".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

10 תגובות
  1. א. זרחי

    עם כל הכבוד למר זוהר בלום, חבל שהוא מתמקד רק בנושא החינוך, שהוא חשוב ביותר, אך יש עוד נושאים רבים לטפל בהם (או לפחות להצהיר על כך)

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יש! איך אני שמחה !!!! אין כמו זוהר בלום !!!! נסיך אמיתי ישר ורק בעשייה תמיד !!!!!!!!!!

  3. יודע דבר

    דבר אחד בטוח . מלול ייבש את מתן באופוזיציה ללא יכולת ביצועית . כי על טעויות משלמים .

  4. עמית פלא

    ובעברית קלה למתקשים: מה שהיה הוא שיהיה, הציבור החילוני ברחובות סירב להתעורר וכשהאבק ישקע נבין כולנו כמה נדפקנו. תודה לכל העצלנים שקיבלו יום חופש כדי להצביע ובמקום זה פוצצו את בילו סנטר וקניון רחובות, תודה לאידיוטים השימושיים שבחרו להצביע לעוד מאותו הדבר – חבורת פחדנים שכיוונו מלכתחילה ללכת לקואליצה עם מלול ולא העזו להתמודד נגדו. מי אתם, 63% מתשובי רחובות שכבר טרחו והצביעו, אבל דווקא למלול? לא נמאס לכם? חבל שאי אפשר להטיל אחריות לפי הבחירה. קדנציה נעימה והמשך הדתה נעים לכולנו.

  5. אנונימי

    זה אותו זוהר בלום שהכניס לרחובות את קרן קרב? חרפה לדיראון עולם. אין לבלום במה להתגאות בכלל.

  6. עוילם

    כראש עיר מלול הוא בסדר גמור, אבל מלול ומחל ניהלו קמפיין מגעיל ומלא בהשמצות. למדו מה"טובים ביותר". כמובן ששמנו פתק ירוק, לא בגלל שהוא ראש עיר גרוע, אלא בגלל שמנע מיריביו להתמודד. שוב, למד מה"טוב ביותר". מה גורם לאנשים ללכת ולהצביע למשהו שקשור לליכוד, לא אבין לעולם

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אנשים מטומטמים בעיר הזאת… דפקו את עצמם לעוד חמש שנים של הליכה אחורה: אחורה בחינוך, אחורה בשרות לתושב, אחורה בניקיון, אחורה כשייבנו לכם עוד מגדלים על הראש, אחורה בצפיפות, אחורה בחניות, אחורה…
    עכשיו אתם הבאתם את זה על עצמכם אז לא לקטר..

  8. ?מעניין 20,131 שמו פתק ירוק לרשות העיר?זה אומר שאם היה עוד מתמודד הוא היה מנצח?

    מעניין למה שמו 20,131

  9. ?מעניין 20,131 שמו פתק ירוק לרשות העיר?זה אומר שאם היה עוד מתמודד הוא היה מנצח?

    ?מעניין 20,131 שמו פתק ירוק לרשות העיר?זה אומר שאם היה עוד מתמודד הוא היה מנצח?

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר