עו"ד קארין ברגינסקי ובני משפחתה
עו"ד קארין ברגינסקי ובני משפחתה

קארין ברגינסקי: "השבוע חשתי לראשונה בחיי כאילו אני נמצאת בגלות ולא כאן במדינת ישראל"

עו"ד קארין ברגינסקי, מספר 2 ברשימת "רחובותי", מגיבה לפרסום האנונימי שייחס לה כוונות לפעול לממכר בשר חזיר ולהפרת הסטטוס קוו בעיר

פורסם בתאריך: 29.10.18 22:59

-->

ברגינסקי: "השבוע חשתי, לראשונה בחיי, כאילו אני נמצאת בגלות ולא כאן במדינת ישראל. מעין תחושה קשה של מועקה", כך סיפרה עו"ד קארין ברגינסקי, מספר 2 ברשימת "רחובותי", לאור הפרסום האנונימי שייחס לה כוונות לפעול לממכר בשר חזיר ולהפרת הסטטוס קוו בעיר. "זה תמהיל מכוער של שקר גס ובוטה עם גזענות שמזכירה משטרים אפלים", ציינה וגילתה כי הצליחה לגלות עקבות ברורים של האחראים למעשה והנושא הועבר לטיפול משפטי.

ברגינסקי מספרת על הזיקה העמוקה שלה ליהדות: "החלום של אבי ז"ל, שהלך לעולמו בגיל 35, היה להגיע לארץ. הוא היה גאה בכך שהוא יהודי וכל כך אהב כל מה ששמע וקרא על הארץ הנהדרת שלנו. לצערי, חלומו לא התגשם כי מחלה ארורה הכניעה אותו. כשהיינו צריכים לבחור האם להגיע לארץ או לנסוע לארה"ב, שם התגוררה רוב משפחתי, אמי החליטה שנוסעים לארץ כי זו הארץ שלנו. סבא רבא שלי היה רב, דיבר ביידיש ונפטר בשנתו בגיל 105. גם הוא לא זכה להגיע לישראל. כשקראתי את מה שפורסם לפני מספר ימים, כל מה שחשבתי היה שאבי, סבים וסבתות שלי מתהפכים בקבר. הפרסום הכוזב הזה שבר אותי לכמה רגעים, אבל נתן לי להבין כמה מכוערת יכולה להיות האלימות המילולית.

"הגעתי לארץ הזאת בזכות. אני יהודייה גאה ולפני יומיים הרגשתי איך במחי כמה הקלדות אפשר לפגוע באדם רק כדי ללקט כמה קולות בקלפי. זאת התנהגות מכוערת ונוראית. אני מודה למאות רבות של תושבי רחובות שהתקשרו ושלחו הודעות תמיכה וחיזקו אותי. רבים זוכרים היטב את המאבק שהובלתי לטובת בית הכנסת כדי שלא יקום באופן אקראי, מעל גן ילדים, אלא במקום הולם וראוי".

עו"ד ברגינסקי שיזמה את תכנית "רשת ביטחון" למלחמה נגד אלימות ברשת לכיתות ג' עד י"ב, סבורה כי יש לחנך גם מבוגרים להתנהגות אחראית וראויה. "אני יודעת שמי שבחר להתנהג כך לא מבין את המעשה החמור שעשה, אבל תושבי רחובות לא טיפשים, הם יודעים שמדובר בפרסום שקרי ולא יתנו לגורמים שרוצים להסית ולפלג את קולם. "רחובותי" אליה הצטרפתי חרטה על דגלה את ערכי הסובלנות, האחדות, הפלורליזם, הכבוד ההדדי בין כלל הקהילות והמגזרים. זאת צריכה היות דרכה של רחובות, כך אני אנהג ואני משוכנעת שכך ינהגו רבים מתושבי העיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר