קלפי (צילום: אלעד חיימוביץ')
קלפי (צילום: אלעד חיימוביץ')

רחובות הולכת לקלפי

תושבי רחובות יממשו היום את זכותם הדמוקרטית ויבחרו את הרכב המועצה לחמש השנים הבאות. אנו ב"ערים" נדווח על כל ההתפתחויות המעניינות ביום הבוחר, עד לקבלת תוצאות האמת

פורסם בתאריך: 30.10.18 06:50

-->

יום הבחירות המקומיות נערך היום (שלישי ה-30.10.2018), כ"א בחשוון תשע"ט, ולראשונה הוגדר יום הבחירות כיום שבתון. בעלי זכות הבחירה בישראל מוזמנים לבוא אל הקלפיות הפזורות ברחבי העיר, לממש את זכותכם הדמוקרטית ולקבוע את הרכב המועצה לחמש השנים הבאות. אנו ב"ערים" נדווח על כל ההתפתחויות המעניינות ביום הבוחר, עד לקבלת תוצאות האמת.

במידה ואינכם יודעים היכן בדיוק אתם אמורים להצביע, היכנסו לקישור הזה. הקלפיות יהיו פתוחות בין השעות 7:00-22:00.

00:30 – נספרו עד עתה 14 מתוך 174 קלפיות.

23:00 – אחוז המצביעים הסופי הינו 52.69.

22:00 – מספר המצביעים ברחובות עומד על 55,749, המהווים 52 אחוזי הצבעה. מדובר בגידול של 11.7 אחוז אל מול כמות המצביעים ב-2013.

20:30 – כשעה וחצי לסגירת הקלפיות שיעור הצבעה של 49.32% ברחובות, שהם כ-53,322 בעלי זכות הצבעה בעיר. במטה מינהלת הבחירות שבבניין העירייה נערכים לקליטת התוצאות באוהל הקליטה הראשון, וכן בתדרוך אחרון לקלדנים שיזינו את תוצאות הקלפיות.

17:00 – אחוז המצביעים הרחובותיים עומד על 36 אחוז. 16 אחוז יותר בהשוואה לבחירות הקודמות בשעה זו.

14:00 – תושבים בעיר מדווחים על קבלת מסרונים ממספרו של מתן דיל, לכאורה, ובו קריאה להצביע למח"ל. מתן דיל בתגובה: "הקמפיין המביש ממשיך. עכשיו הם מזייפים הודעות ממספר הטלפון שלי. התשובה שלנו תהיה אחת: עוד ועוד פתקים של "רח" רחובותי בראשות מתן דיל. הפתקים בקלפיות נגמרים והרחובותים לא עוצרים. אם עוד לא הצבעתם, זה הזמן לצאת ולהצביע. הגשתי תלונה במשטרה על זיוף והטעיה".

13:00 – בעיצומו של יום הבחירות, ראש העיר רחמים מלול עצר את הקמפיין כדי להשתתף בהלוויתו של תושב העיר ושוער העבר גיגי כהן. בהספד שנשא אמר: "אני נפרד היום בשמי, בשם עיריית רחובות ותושביה, מאדם מיוחד במינו. מר גיגי כהן, ספורטאי רב תחומי, מאמן נבחרת הנוער הלאומית בכדורגל, הקים את בית הספר לכדורגל בעיר, חינך דורות רבים של נערים. איש ענק. אנחנו נפרדים היום ואני מתחייב כי נמצא דרך להנציח את גיגי האהוב שלנו".

11:00 – אחוז ההצבעה ברחובות עומד על 7 אחוזים.

10:20 – ראש העיר רחמים מלול הגיע לקלפי מלווה ברעייתו זהבה ובבני משפחתו, בנוסף לאורח מיוחד ולא צפוי – שי שטרן וצוות צילום של תכנית הטלוויזיה 'שי בשידור', שתעלה הערב בערוץ 10. לאחר ההצבעה מלול, מלווה באנשי רשימתו – מח"ל, יצאו לסיור בקלפיות ברחבי העיר ולפעילות במטה.

רחמים וזהבה מלול בעת ההצבעה

 

רחמים וזהבה מלול בעת ההצבעה

 

רחמים מלול ושי שטרן

 

10:00 – 6,105 מתוך 108,116 בעלי זכות בחירה ברחובות כבר הגיעו לקלפיות והצביעו. בינתיים מדובר על 0.6 אחוז הצבעה גבוה יותר לעומת שנת 2013.

9:15 – מתן דיל, העומד בראש סיעת רחובותי, מגיע להצביע עם כל המשפחה.

מתן דיל ומשפחתו בקלפי

 

8:44 – לקלפי ברחוב נורדאו הוזמנה משטרה לאחר שכל פתקי ג' (פנחס הומיר) הועלמו מהקלפי בניגוד לחוק. הומינר עצמו פתח את היום בתפילה על קבר מייסד חסידות קרעטשניף בישראל רבי דוד משה.

פנחס הומינר בתפילה על קבר מייסד חסידות קרעטשניף בישראל רבי דוד משה

 

פנחס הומינר במהלך ההצבעה

ההכנות לפתיחת הקלפיות מחוץ לבית הספר רמון ברחובות החדשה

ההכנות לפתיחת הקלפיות מחוץ לבית הספר רמון ברחובות החדשה (צילום: אלעד חיימוביץ')

 

חברי ועדת הקלפי בבית הספר רמון (צילום: אלעד חיימוביץ')

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. קרן ארנון

    אי סדרים בקלפיות בנושא הפתק הירוק , יש קלפיות שבהן לא נמצאת האינפורמציה לגבי הפתק הירוק , שימו לב ודווחו על כך ,משרד הפנים זייף בנושא זה .

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר