אמיתי כהן והרב אלי בן דהן
אמיתי כהן והרב אלי בן דהן

סגן שר הביטחון, הרב אלי בן דהן, בילה את השבת ברחובות

בן דהן ואמיתי כהן הסתובבו יחד עם פעילי המטה של הבית היהודי בין בתי הכנסת השונים ונפגשו עם התושבים לשיחה בגובה העיניים

פורסם בתאריך: 28.10.18 12:11

-->

בשבת הגיע לרחובות סגן שר הבטחון אלי בן דהן, לביקור במהלכו הצטרף לאמיתי כהן ומפלגת הבית היהודי. במהלך השבת הסתובבו השניים יחד עם פעילי המטה בין בתי הכנסת השונים ונפגשו עם התושבים לשיחה בגובה העיניים, לשמוע מתושבי רחובות על החיים בעיר ויחד לקדם תכניות בטחון למען העיר. יחד סיירו השניים בבתי הכנסת: אור לגיל, בית זלצר, עטרת רחל, אוהל בלהה, קהילת חב"ד, שחר היובל, בית היימפלד ואוהל ישראל.

אלי בן דהן: "שמחתי להיות השבת ברחובות עם ידידי היקר אמיתי. הוא סחף אותי להרבה בתי כנסת. ראיתי את הפעילות הגדולה שלו ואת האהבה של הציבור לאמיתי, את ההערכה הגדולה וכל מה שהוא עושה ואני בטוח שהאהבה הזאת תבוא לידי ביטוי בקלפי. אני קורא לכם: צאו והצביעו. השקיעו מזמנכם חמש דקות ותזכו בחמש השנים הבאות בשליח ציבור נאמן שיעבוד בשבילכם ויקדם את העיר. הצביעו הבית היהודי – טב".

הביקור של סגן שר הביטחון מתווסף לביקורים אחרים שערכו שרים וחברי כנסת ממפלגת הבית היהודי, וביניהם: שר החינוך נפתלי בנט, שרת המשפטים איילת שקד, שר החקלאות אורי אריאל ובשבת שעברה התארחה ברחובות יו"ר סיעת הבית היהודי שולי מועלם.

אמיתי כהן, יו"ר הבית היהודי ברחובות: "שמחתי לארח אצלנו את סגן השר אלי בן דהן אשר פעל רבות למען תושבי רחובות. יחד פעלנו להקים כאן מכינה קדם צבאית ואת הגרעין המשימתי. לסגן השר אלי בן דהן יש יכולות מרשימות והוא פועל בנחישות לעזור ולקדם פרויקטים למען תושבי רחובות. אני צופה לנו שיתוף פעולה משמעותי בקדנציה הבאה ושנזכה להרים ביחד עוד מיזמים משמעותיים למען העיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר