החניון בשכונת המדע - מבט מרחוב אפרים קציר
החניון בשכונת המדע - מבט מרחוב אפרים קציר

תושבי שכונת המדע דרשו להסדיר את החניון ברחוב יובל נאמן – העירייה נענתה

בוועד שכונת רחובות המדע טוענים: "החניון בין הרחובות יובל נאמן לאפרים קציר לא סלול, ללא תאורה וללא הנגשה". בעירייה משיבים: "החניון ייסלל ויותקנו בו עמודי תאורה"

פורסם בתאריך: 18.10.18 08:06

-->

בשכונת המדע ברחובות קיים מגרש חניה בתב״ע, בין הרחובות אפרים קציר ורחוב יובל נאמן. בוועד השכונה טוענים כי על אף שהחניון משמש כמקום חנייה ציבורי לתושבי השכונה ומבקריה, לצערם החניון אינו נגיש.

בין היתר טוענים אנשי הוועד: "בחניון הונחו על ידי העירייה אבני חצץ ללא סלילה מסודרת, ללא שילוט וללא צביעה כנהוג בחניונים ציבורים נוספים הפזורים בעיר. כמובן שזה מקשה על החניה, מעלה אבק וגורם ללכלוך. בנוסף, החניון מאד חשוך, ללא עמודי תאורה מסודרים – דבר המקשה על החניה ומסכן הולכי רגל בחניון. כמו כן ישנה בעיית נגישות וקושי לבעלי כסאות גלגלים לנוע בחניון"

עוד טוענים תושבי השכונה ואנשי הוועד כי הכניסה מרחוב אפרים קציר חסומה בימים אלה, והכניסה היחידה לחניון הינה מרחוב יובל נאמן – דבר המקשה על התושבים בהורדה והעלאה של נוסעים בשעות הפיזור והאיסוף מגני הילדים. עוד הם טוענים כי לא קיים שילוט בכניסות לשכונה (מהרחובות יוספזון / גורודסקי / סירני) או בקרבת החניון ברחובות הסמוכים, המכוון את תושבי ומבקרי השכונה לחניון.

החניון בשכונת המדע – הכניסה מרחוב יובל נאמן

לסיכום טוענים התושבים ואנשי הוועד: "החניון אינו מזמין, אינו נגיש, מלוכלך בעיקר בצואת כלבים ולא ממלא את ייעודו בצורה הטובה ביותר. שכונת המדע הינה אחת השכונות הגדולות ברחובות והיקף הבנייה בה רחב. כמות האוכלוסייה גדלה מיום ליום ואין ספק שיש צורך ממשי במגרש חנייה מסודר, מואר ועם שילוט, כנהוג בכל החניונים ברחובות. הפחד שלנו הוא שבעתיד החניון יבוטל בתב״ע ויעשו לו שינוי ייעוד למבנה ציבור אחר. השכונה תמנה בסיום הבנייה כ-2,450 בתי אב וכ-6,000 תושבים. הבנייה בעיצומה, כ-85% או יותר מהשכונה מאוכלסת ומצוקת החניה כבר מורגשת. קיים חניון רכבים מאד קטן ברחוב יהודית בירק והוא מלא עד אפס מקום בכל ערב".

מהעירייה נמסר: "בסמוך לחניון מתבצעות עבודות סלילת מדרכות וריבוד הכביש ברחוב אפרים קציר. עם סיומן, ייפתח החניון גם מכיוון אפרים קציר, החניון ייסלל ויותקנו בו עמודי תאורה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר