יניב מרקוביץ'
יניב מרקוביץ'

סיעת לב בראשות יניב מרקוביץ' דורשת לפסול את סיעתו של מתן דיל מהתמודדות בבחירות

על פי העתירה שהוגשה, הליקוי נובע מכך שרשימתו של דיל מורכבת משתי סיעות מהמועצה היוצאת, אשר אחת מהן שייכת למפלגת ישראל ביתנו, וזאת על אף שלא הוגש הסכם קואליציוני שנחתם בין הסיעות המרכיבות אותה

פורסם בתאריך: 16.10.18 06:11

-->

סיעת לב בראשות יניב מרקוביץ' הגישה עתירה מנהלית כנגד ועדת הבחירות של עיריית רחובות, ועדת הבחירות המרכזית לרשויות המקומיות ונגד רשימת רחובותי, רחובות ביתנו, הירוקים בראשות מתן דיל. זאת בשל האישור שניתן לרשימה על אף ליקויים בהגשת המועמדות, לכאורה.

על פי העתירה, הליקוי נובע מכך שרשימתו של דיל מורכבת משתי סיעות מהמועצה היוצאת: אשר אחת מהן שייכת למפלגת ישראל ביתנו, וזאת על אף שלא הוגש הסכם קואליציוני שנחתם בין הסיעות המרכיבות אותה. לפיכך דורש מרקוביץ' כי על הרשימה המאוחדת להיפסל ואין לאפשר לה להתמודד בבחירות.

מתן דיל וקארין ברגינסקי

מתן דיל וקארין ברגינסקי

 

הדיון בעתירה צפוי להתקיים ברביעי בבוקר. תגובתו של מתן דיל: "כפי שהודענו מוקדם יותר ולאחר בדיקה מקדימה עם ועדת הבחירות, ומכיוון שאין כל מרכיב של מימון של סיעת 'רחובות ביתנו', הרי שלא נדרשה מסירה של ההסכם לוועדת הבחירות. אף על פי כן הוצאנו את ההסכם מיוזמתנו מתוך רצון לפעול בשקיפות מקסימלית אל מול בוחרינו. אנחנו מציעים לעו"ד יניב מרקוביץ לעסוק בנושאים חשובים יותר למען התושבים ולא לבזבז את זמנו בעתירות קנטרניות ומיותרות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר