הרן יקיר (צילום: מירב פלברג)
הרן יקיר (צילום: מירב פלברג)

הרן יקיר: "חשוב שעיר המדע תאמץ את הקהילה הגאה בחום ותאפשר לנו לחיות כשווים"

הרן יקיר, שניצב במקום 4 ברשימת 'רחובות חופשית' (מרצ) שחתמה על "מצע הגאווה": "אני מרגיש שיש אווירה של שינוי ברחובות. אני מתכוון להעלות את השירות והקשב לקהילה בעיר"

פורסם בתאריך: 14.10.18 13:15

-->

מצעד הגאווה והסובלנות הראשון ברחובות, שהתקיים ביולי האחרון בשיתוף אלפי תושבים, נחשב לנקודות מפנה בעיר בכל הקשור להתייחסות לקהילה הגאה. בין יוזמי המצעד היה גם הרן יקיר, שנמצא במקום ה-4 ברשימת 'רחובות חופשית' בבחירות הקרובות, הרשימה היחידה שחתמה על "מצע הגאווה". יקיר (30) המתגורר במכון ויצמן, הוא בעל תואר ראשון בכימיה (בהצטיינות) ולומד לתואר שני במדיניות ציבורית באוניברסיטת תל אביב. בנוסף הוא חבר הנהלת אסל"י (ארגון סרט לבן ישראל למניעת אלימות כלפי נשים), דובר פורום 'צפוף' לאוכלוסייה, חברה וסביבה, ומנהל עסק עצמאי להפעלות ילדים. "אני איש של פעילות חברתית ועד היום כל עשייתי הייתה בהתנדבות בלבד", הוא מסביר יקיר. "בעקבות השינוי שעורר מצעד הגאווה והסובלנות, החלטתי לנצל את המומנטום ולאפשר לקהילה נציג מטעמה בתוך המועצה. רחובות היא עיר מתפתחת, שלפי תכניות הפיתוח המוגזמות צפויה להכפיל את מספר התושבים. אני פה כדי לבדוק שהפיתוח יהיה מרוסן, שיישמר מקומה של הקהילה הגאה, שנעלה את המודעות לשוויון ונדאג לרמת חיים מכובדת לכל אדם באשר הוא אדם".

הרן יקיר (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

הרן יקיר (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

לדברי יקיר, לאחר שיבחר הוא מתכוון לערוך סקרים כדי לגבש תכנית עבודה מגובשת שתענה על צרכי הקהילה הגאה ברחובות, יעודד תמיכה ותקצוב של פעילויות ואירועים למען קהילת הלהט"ב, יאבק במקרי להט"בופוביה ופשעי שנאה על רקע נטייה מינית, הכשרת עובדים ברשות ממערכות החינוך, הרווחה, הבריאות והשיטור להעניק מענה נאות לאוכלוסייה הלהט"בית על כל גווניה, מתן מענה נקודתי לצורכיהן של משפחות להט"ביות, הקהילה הטרנסית וקשישים להט"בים במסגרת מערכות החינוך והשירותים החברתיים, קידום תכנים של קבלה וסובלנות כלפי הקהילה הגאה במערכות החינוך בפרט ובעיר בכלל, תקצוב ותמיכה בפעילות נוער גאה ופעילות למען בני משפחותיהם של להט"בים, הגברת שיתוף הפעולה העירוני עם ארגוני הקהילה כמו חוש"ן להסברה, 'איגי' לנוער ועוד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר