חלק מהמכתבים הזרוקים בשכונת דניה
חלק מהמכתבים הזרוקים בשכונת דניה

הדואר הפך לדואר זבל

תושבי דניה ברחובות גילו דברי דואר אישיים מפוזרים ברחבי השכונה

פורסם בתאריך: 24.5.17 11:16

-->

תושבי שכונת דניה ברחובות נדהמו לגלות ביום חמישי בשבוע שעבר את דברי הדואר שלהם מפוזרים על ספסלים ובחדרי מדרגות הבניינים בשכונה. ילדי השכונה, שהבחינו במכתבים, שיחקו בהם כי חשבו שמדובר בדואר זבל, וכך מכתבים חשובים רבים לא אותרו עד עתה.

אחד מתושבי השכונה מספר: "כשחזרתי מהעבודה בשעת צהריים ראיתי ערימה של מכתבים מונחת על אחד מספסלי השכונה. עיינתי בהם וראיתי שאלה מכתבים שלי ושל שכניי. חלק מהמכתבים לקחתי ושמתי בתיבות הדואר, אך לא את כל שמות דיירי השכונה אני מכיר. היו שם מכתבים מאוד אישיים, כמו מכתב למשפחה שנמצאת בפשיטת רגל, או משפחה אחרת שהזמינה המחאות מהבנק. זה היה מאוד מביך לראות את המכתבים כשחלקם היו פתוחים. כנראה שהילדים שיחקו בהם כי הם לא ידעו מה זה. אני מקווה שהדוור שחילק את הדואר הזה יקבל את עונשו על עוגמת הנפש שנגרמה לתושבים רבים מרחוב חס"מ ומהרחובות הסמוכים".

דיירת נוספת סיפרה: "ראיתי את השכן שלי מחלק את הדואר ושאלתי אותו בנימוס אם הוא החליף עבודה. הוא סיפר לי מה קרה והלכתי לראות את ערימות המכתבים. זה מחדל שאין דומה לו, אני בטוחה שאם היה מדובר על שכונה אמידה יותר היחס היה שונה. אנחנו מאוד מאוכזבים מעבודת חלוקת הדואר ומצפים להתנצלות מהירה על העוול והמבוכה שנגרמה לנו".

מחברת דואר ישראל נמסר בתגובה: "מבדיקה שערכנו עלה כי מדובר ברחוב חס"מ 11, שבו יש שלושה בניינים ובכל בניין 50 דירות . לצערנו, על תיבות דואר רבות לא מופיעים שמות של הדיירים. באזור זה דברי הדואר מחולקים על ידי  דוור חדש והיעדר השמות מקשה על חלוקת הדואר. במקרה המדובר, הדוור השאיר את  המכתבים שלא ניתן לחלקם מאוגדים בגומייה והניח אותה סמוך לתיבות המכתבים כדי שהם לא יוחזרו לשולחים. ככל הנראה המכתבים פוזרו על ידי אחד השכנים. הדוור הונחה לא להניח מכתבים שלא ניתן לחלקם ולהחזירם לבית הדואר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר