פקחי השיוטר העירוני במהלך מבצע האכיפה של האופניים החשמליים
פקחי השיוטר העירוני במהלך מבצע האכיפה של האופניים החשמליים

עיריית רחובות תמשיך לאכוף את החוק בנושא האופניים החשמליים באמצעות מבצעים, הכשרת פקחים נוספים והסברה

ראש העיר קיים ישיבה דחופה בנושא אכיפת החוק בנושא אופניים חשמליים, בנוכחות כל הגורמים הרלוונטיים. בין היתר הוחלט כי מבצעי האכיפה יימשכו וסמכויות הפקחים יורחבו

פורסם בתאריך: 11.10.18 11:20

-->

עקב האבדות בנפש לאחרונה כתוצאה משימוש לא זהיר באופניים חשמליים, החליטו בעירית רחובות לטפל בנושא, להגביר את האכיפה ולהעלות את המודעות לנושא. פקחי אגף התנועה, הפיקוח והשיטור העירוני של עיריית רחובות הפתיעו ביום שני השבוע את תלמידי תיכון קציר במבצע אכיפה נרחב שנועד למנוע את הפרת החוק בדבר גיל הרוכבים על אופניים חשמליים וחבישת קסדה. המבצע נחל הצלחה, פחות תלמידים הגיעו עם אופניים חשמליים לבית הספר עוד באותו יום והורים שנאלצו להגיע כדי לקחת את ילדיהם ואת האופניים הביעו את הערכתם לכך.

במקביל, בתחילת השבוע זומנה ישיבה דחופה בראשות ראש העיר רחמים מלול, שהתקיימה היום (חמישי) בנוכחות כל הגורמים הרלוונטיים בעירייה המטפלים בנושא: מנכ"ל העירייה דורון מילברג, מנהל אגף תנועה, פיקוח שילוט ושיטור עירוני ליאור שוקרי, מנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן, מנהל אגף ביטחון, בטיחות וחירום אליצור זרחי, מנהל השיטור העירוני ערן גיאת, ועוד. בישיבה נדונו הדרכים העומדות בפני העירייה לאכוף את הנושא ברמה המקומית, על אף שבמשרדי הממשלה השונים טרם החליטו כיצד לטפל בתופעה מבחינה ארצית ומערכתית.

הישיבה בנושא האופניים החשמליים

הישיבה בנושא האופניים החשמליים

בסיום הישיבה הוחלט כי יימשכו מבצעי האכיפה של אגף התנועה והשיטור העירוני בחטיבות הביניים ובתיכונים כדוגמת המבצע שנערך השבוע בקציר. בשבועות הקרובים מתוכננים פקחי השיטור העירוני להתייצב בתיכונים דה שליט, אורט, ויצו ועתיד (עמל לשעבר). זאת ועוד, בקרוב יישלחו פקחים נוספים מאגף התנועה להכשרה אשר תאפשר להרחיב את סמכויות האכיפה שלהם בנושא.

בנוסף, הוחלט להגביר את ההסברה הנעשית בבתי הספר ברחבי העיר בנושא, על ידי המחלקה לבטיחות בדרכים באגף הביטחון והבטיחות ואגף החינוך. בקרוב גם ייערך כנס מנהלי מוסדות החינוך בעיר, על מנת לרתום אותם לסייע בהעלאת המודעות בשטח בתי הספר.

ראש העיר רחמים מלול: "חייבים לפתור את בעיית השימוש באופניים חשמליים. נתתי הנחייה לטפל בכך בדרכים העומדות לרשות העירייה אך אנו זקוקים להתגייסות ההורים, המחנכים והתושבים כדי למגר את התופעה של רכיבה באופניים החשמליים בניגוד לחוק. המטרה שלנו היא להציל חיים – של הרוכבים ושל הולכי הרגל בסביבתם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שירי.

    ויפה שעה אחת קודם! המצב בלצי נסבל. אנרכיה בכביש. שלא לדבר על כך שאין כמעט כאלה שרוכבים עם קסדות.

  2. תושב העיר

    איפה ההורים בכל הסיפור הזה?נכנעים ללחץ של הילדים ואז בוכים שקורה משהו.
    הילדים שלי יודעים שאין להם מה לבקש , אני מעדיף להיות "אבא רע" לילד חי מאשר להיות "אבא מגניב" לילד מת.

  3. חיים

    חבל שגם בנס ציונה לא אוכפים את החוק כי הפקחים בעצמם נוסעים על המדרכות ומסכנים את הולכי הרגל

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר