רחמים מלול ומתן דיל
רחמים מלול ומתן דיל

"היחסים בין רחמים מלול לבין מתן דיל טובים יותר מכפי שמנסים לצייר"

גורם פוליטי המקורב לרחמים מלול ולמתן דיל טוען: "מלול התחייב בפני אנשים רבים ובפני מתן עצמו כי מי שיקבל את אמון הציבור יהווה חלק בלתי נפרד מהנהלת העיר ומהעשייה העירונית"

פורסם בתאריך: 11.10.18 07:39

-->

המערכת הפוליטית ברחובות שהייתה מנומנמת בחודשים האחרונים החלה להתעורר. אחד המוקדים שמושך אליו את תשומת הלב הינו מערכת היחסים בין חברי סיעת מח"ל לבין חברי סיעת רחובותי, וליתר דיוק – מערכת היחסים שידעה באחרונה עליות ומורדות בין מי שעומדים בראש שתי הסיעות הללו: ראש העיר רחמים מלול וסגנו מתן דיל.

בימים האחרונים הרשתות החברתיות והשטח עצמו מלאים בדיונים על טיב מערכת היחסים בין השניים, ויש מי שטוענים שמדובר בתוצאה של קמפיין שיצא, לכאורה, מהמטה של ראש העיר רחמים מלול. בעוד חלק מהגורמים הפוליטיים סבורים כי זה דווקא עשוי לעזור לדיל בקרב קהלים המתנגדים למלול שאינם מיוצגים על ידי סיעה גדולה – מכיוון שכל הסיעות הגדולות הצהירו על תמיכה גורפת במלול וחלקן אף מופיעות לצדו בשלטים – אחרים טוענים כי הספין עשוי דווקא לפגוע במעגלים הקרובים לדיל. בקרבתו של דיל עצמו, ישנה תמימות דעים כי עצם המהלך משדר לחץ במחנה של מלול.

דוגמה למערכת היחסים בין המחנות קיבלנו בשבוע שעבר, כאשר בשכונת רחובות ההולנדית נערך פאנל בחירות בהשתתפות ראש העיר רחמים מלול, סגניו זהר בלום ומתן דיל, המשנה לראש העיר יניב מרקוביץ' ונציגים מכל הסיעות המתמודדות למועצת העיר. בטרם נאומו של דיל, מלול עזב את המקום ואמר לתושבים כי יש לו עניינים לטפל בהם. מייד לאחר מכן עלה לדוכן דיל, אך חבר המועצה גיורא בן ארי התפרץ לדבריו ועזב בהמשך גם הוא את המקום, לאחר שתושבים דרשו זאת ממנו בקריאות נגד.

הרקע להתפרצותו של בן ארי הינו סוגיית הניקיון בעיר. הדברים שנאמרו באחרונה על ידי סיעת רחובותי על הצורך בשיפור הניקיון, ותמיכתה של אחת ממובילות 'מחאת הזבל' קייסי חזי בדיל, הפריעו לאנשי מלול ולגיורא בן-ארי בפרט, מעצם היותו מחזיק תיק שיפור פני העיר מזה 9 שנים. בקרבתו של מלול אף ראו בכך סוג של התנערות מאחריות מצדו של דיל, שהינו חלק בלתי נפרד מהנהלת העיר.

על אף הדברים, מקור המקורב לראש העיר ולמתן דיל מסר השבוע ל"ערים" כי היחסים בין מלול לבין סגנו טובים יותר מכפי שמנסים לצייר גורמים פוליטיים שונים. אותו מקור מסביר: "נראה כי יש מי שחוששים מהתחזקותו של מחנה דיל, ולכן ישנם ניסיונות להחליש אותו במספר מנדטים. מלול עצמו הכחיש את הפרסומים שיצאו לכאורה ממקורביו, ואישר כי הוא התחייב בפני אנשים רבים ובפני מתן עצמו כי מי שיקבל את אמון הציבור יהווה חלק בלתי נפרד מהנהלת העיר ומהעשייה העירונית. לאורך כל הדרך מלול חוזר על דבריו ועל הבטחתו שבמידה ומתן דיל יביא את המנדטים הוא יקבל סמכויות. הכל בהתאם לכח הפוליטי שכל אחד יגרוף".

מתן דיל עצמו הגיב לדברים ואמר: "אני מתפלא ממתי "מקורבים" התחילו לנהל את העירייה ולדבר בשמו של ראש העיר. כשיש לרחמים משהו להגיד הוא יודע לומר אותו חד וברור והוא בטח לא צריך שמקורבים ידברו בשבילו. לא פעם רחמים הצהיר בפני אנשים שונים ובהזדמנויות שונות, ואפילו בפניי, כי רק הציבור נמצא לנגד עיניו ומי שיקבל את אמון הציבור ואת מספר המנדטים הגבוה יותר, יקבל יותר תחומי אחריות, כלים ביצועיים ותיקים. אני בטוח ששום שיקול זר לא ישפיע על מחויבותו של רחמים לתושבים ולזכותם לייצוג ראוי במועצה. הספינים האחרונים הם פרי באושים של עסקנים שמנסים לעצור את הרכבת הדוהרת שקוראים לה "סיעת רחובותי". צר לי לאכזב אותם, אבל זה לא יסתייע בידם. דמוקרטיה מוכרעת רק בקלפי ולא בדילים ובספינים שמזלזלים באינטליגנציה של הציבור ובפוגעים בדימויו של ראש העיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בהולנדית איך שהגיע תורו של מתן להסביר את עמדתו.. ראש העיר נחפז להסתלק בתרוץ שממהר..
    הכרזתו שמתן לא יכנס לקואליציה פרושו, הדרת מתן מתפקיד סגן ראש עיר..
    בקיצור מלול חושש שמצביעי מתן ישחילו את הפתק הירוק

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נו באמת…שטויות . כולם יודעים שמלול בנתק גמור ממתן כבר חצי שנה ולא יכניס אותו לקואליצייה .
    להצביע למתן = לזרוק את הקול לפח

  3. אזרח שרואה את האמת ומבחין בשקר כמו כל הציבור הנבון .

    שדיל יודיע את האמת שהוא גורם לחילולי שבת ברבים.מוניות נוסעות בשבת עם פרסומים של "רחובותיז" בושה וחרפה תוריד את כיפת השקר ותפסיק לעבוד על הציבור .הציבור לא מטומטם כמו שאת וחביריך חושבים .

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ברור מתן הקטן חסר הנסיון טיפס על עץ גבוהה ומלכלך על כולם.הוא בחוץ זו מילה של מלול.ולהצביע לו עדיף להשאר בבית ולראות סרט טוב הוא בחוץ לא סגן עיר ולא נעלים חבל על הקול שלכם.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר