עו"ד מתן דיל
עו"ד מתן דיל

סיעת רחובותי בונה תכנית אב לחינוך

עו"ד מתן דיל, העומד בראש הסיעה: "רחובותי תוביל את החינוך מטוב למצוין"

פורסם בתאריך: 7.10.18 14:11

-->

עו"ד מתן דיל, סגן ראש העיר רחובות ויו"ר סיעת רחובותי, מתכוון להסתער על החינוך בעיר. דיל, אשר צירף לרשימתו את עו"ד קארין ברגינסקי, פעילה בהנהגת ההורים המקומית, ורתם לכוחותיו את גיא ענבר, פעיל חינוך רחובותי מוכר ומי שמזוהה כיו"ר הנהגת ההורים המיתולוגי של בתי הספר 'סמילנסקי' ו'דה שליט', שוקד על בניית תכנית אב חינוכית משנת גישה ומשנת חיים, לדבריו, לאלפי תלמידי העיר רחובות.

"לפני למעלה מ-15 שנים נכתבה תכנית אב חינוכית שנשארה במגירה", אומר דיל. "על כן המשימה הראשונה היא בניית תכנית אב לחינוך לאלתר".

דיל טוען שכדי להוציא תכנית כזו אל הפועל חייבים לייצר שותפות אמיתית בין כלל הגורמים השותפים לחינוך: הרשות המקומית, מורים, הורים ותלמידים, וממנה לבסס תכנית אב. הצעד הראשון יהיה ביסוס אמנת חינוך עירונית, אשר תלכד ותחבר בין כלל הגורמים השותפים למארג החינוכי ותשאף לחיזוק הקשר עם הנהגת ההורים העירונית.

"השקעה בחינוך היא השקעה בעתיד ילדינו והיא מתחילה במעורבות הורית. אני רואה בשיתוף ובמעורבות ההורית בעיר נדבך חשוב בבניית מערכת חינוך ערכית החותרת למצוינות ולהישגיות", אומר דיל ופורש את היעדים המרכזיים שהציב לעצמו בחינוך העירוני ובהם: חינוך לערכים תוך הסתכלות אינדיבידואלית, שיתוף פעולה בחינוך הכללי והמיוחד, הקטנת הנטל הכלכלי ההורי, הסבת המרכזים של רשת חוויות למרחבים חינוכיים קהילתיים, הקמת בית חינוך ממלכתי דתי עם גישה שונה (בראשית), והפיכת רחובות לעיר חינוך על שלל חלקיה ומרכיביה, ככזו שתהווה מקור לימוד לתושביה ויצירת רצף חינוכי משולב לחינוך פורמלי ומשלים.

עו"ד קארין ברגינסקי, שרשמה הצלחות והישגים בשורת מאבקים מקומיים שונים, בין היתר ביצירת נוהל להמצאת דו"ח תאונה בצהרונים במקרה של אירוע חריג לילד, במהפכת המזון המוגש בגנים ובבתי הספר, בקידום הצללות במוסדות החינוך, בהוזלת מחירי הקייטנות, במאבק נגד חול בגני הילדים ובנושאים בטיחותיים אחרים, מובילה ומרכזת בימים אלה את מיזם "רשת בטחון", מיזם ייחודי מסוגו השם לו למטרה להפעיל ברחובות תכנית מקיפה למענה באלימות ובבריונות ברשת.

את תכנית "רשת בטחון" גיבשה עו"ד ברגינסקי יחד עם מומחים בתחום וביחד עם דיל וענבר והיא תוטמע במערכת החינוך העירונית עבור תלמידי כיתות ג' עד י"ב, ההורים והסגל החינוכי גם יחד. במקביל, פועלת עו"ד ברגינסקי במרץ לקידום תכניות נוספות, בהן: תכנית 'בית ספר אחרי בית ספר' המציעה פעילויות העשרה חינוכית ותגבור לימודי לאחר שעות הלימודים, תכנית 'מצוינות ברחובות', המציעה מעטפת הולמת לפיתוח תלמידים מצטיינים, וכן תכנית לשיפור היגיינה וניקיון בקרב תלמידים.

קארין ברגינסקי

קארין ברגינסקי

 

"אני מביאה עמי ראייה לתכנית עבודה חינוכית הוליסטית הנוגעת במגוון תחומים, שתכליתה לספק לילדינו מעטפת חינוכית מצוינת תוך חיבור לשטח", אומרת ברגינסקי.

גיא ענבר: "אני שמח להצטרף לצוות זה ולהיות חלק מהמשך עשייה מבורכת למען תלמידי רחובות בראשותו של מתן דיל, תחום החינוך קרוב לליבי ואני רואה בו שליחות אישית חשובה".

גיא ענבר

גיא ענבר

 

דיל עצמו מסכם: "זהו מהלך ישיר וטבעי למצב את עיר המדע כעיר חינוך חדשנית ועדכנית באמצעות תכנית סדורה ומקצועית, ובשורה ארוכה של צעדים שיהפכו את החינוך הרחובותי מטוב למצוין".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חיה

    חבל שלא קם אף אחד מהמועמדים מתן יניב ועוד והציג מועמדות לראש עיר כל התוכניות הם חירטוט אחרי שתי קדנציות צריך להחליף כל אחד גם אם הוא ראוי ומאחוריו עשיה וזאת כדי למנוע שחיתות והדתה ומקורבים ורדידות שכה מאפיינים את רחובות למה לא היה אומץ לצעירים לקום ולעשות מעשה ממה פחדו

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר