איטל בציר אלשיך (צילום: גל חרמוני)
איטל בציר אלשיך (צילום: גל חרמוני)

רחובות חופשית-מרצ פרסמה את רשימת המועמדים למועצת רחובות

בראש רשימת רחובות חופשית-מרצ ניצבים איטל בציר אלשיך, אסף אל בר והילה חמרי קצב. בראש המצע: "תכניות הבינוי המואצות לעיר, שמתכוונות להכפיל את מספר התושבים ללא השקעה מספקת בתשתיות, המאבק על עיר חופשית ללא הדתה והגברת השקיפות והשותפות של התושבים בנעשה בעיר"

פורסם בתאריך: 2.10.18 13:36

-->

המרוץ למועצת רחובות מעלה הילוך וסיעת רחובות חופשית-מרצ מכריזה על רשימתה, הכוללת פעילים חברתיים ותיקים. בראש הרשימה עומדת איטל בציר אלשיך, בעלת משרד תקשורת מצליח עם 3 פרסי האריה השואג, ופעילה חברתית מוכרת שהובילה את המאבק המוצלח "עיר אחת – רב אחד". אחריה מתמודד אסף אל בר, איש חינוך ומדריך פדגוגי שכיהן בעבר כמנכ"ל מקים של המרכז לפיתוח קהילות, והילה חמרי קצב המגיעה מתפקידי ניהול משאבי אנוש בכירים.

עוד ברשימת רחובות חופשית מרצ: הרן יקיר, פעיל מרכזי בקהילת הלהט"ב, עורכת הפטנטים ורד הורניק, עילי פלס, המועמד הצעיר בחבורה שמנהל את מטה הבחירות, רוברטו דלה רוקה, יו"ר סניף מרצ רחובות וחבר מועצה לשעבר, עליזה זוטרא, הנציגה החילונית הראשונה במועצת הדתית, פנינה בלוך, גימלאית ופעילה ותיקה במרצ, לואיס בר-ניר, חבר מועצה לשעבר ומהנדס עירוני, אלונה בסקין המתמחה בחינוך והרי הרשקורן, גמלאי ולשעבר מזכיר סניף מרצ רחובות. כל המועמדים הינם תושבי רחובות.

בראש מצע המפלגה הדרישה ל"רחובות חופשית", בה אפשר ללכת בשבת לבית קפה, לבקר בבית כנסת או גם וגם, המשך המאבק ב"חוק המרכולים" של דרעי והתנגדות להדתה במערכת החינוך. כמו כן מתכוונים המועמדים לעודד שקיפות מצד העירייה ושותפות של התושבים ולשים זרקור על תכניות הבנייה שצפויות להכפיל את מספר תושבי העיר, ליצור "טבעת חנק" ולהכביד על התשתיות. כמו כן מדגישים במרצ כי הרשימה מתכוונת לשים על סדר היום את הגדלת תקציב הניקיון, עידוד ההשקעה במערכת החינוך עם תקציבים שווים לכל ילד והתאמתה למאה ה-21, בשיתוף ההון האנושי הקיים ממכון ויצמן ופארק המדע, צמצום פערים בתעריפי הארנונה והתנגדות להעלאת ארנונה לעסקים מקומיים, שמירה על השטחים הפתוחים והירוקים, הכנת תכנית אב לשילוב אזרחים ותיקים בפעילות העירונית ומניעת הונאת קשישים, אימוץ קהילת הלהט"ב ופיתוח בר קיימא, תוך ריסון הבנייה המואצת ועידוד לצמצום בצריכת משאבים.

איטל בציר אלשיך: "יש לנו רשימה מצוינת עם מומחים לנושאי הליבה שמעסיקים את תושבי רחובות בימים אלו. אני יודעת כי אפשר לשנות וראיתי את האכפתיות של התושבים במאבק 'עיר אחת – רב אחד' שהובלתי, לצד עשרות פרויקטים חברתיים וקהילתיים. אנו מתכוונים להכניס למועצה קול שפוי שירסן את תכניות הבנייה המואצת, ישים דגש על לחיזוק והרחבת התשתיות ויאבק כנגד תהליכי הדתה וחוסר שקיפות מצד העירייה. אנו נמצאים בתקופה קריטית, בה מתקבלות החלטות לטווח הרחוק וחשוב לצאת ולהצביע כדי שנוכל לשנות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. אתם אוייבים של מ

    מרצ עוכרי ישראל..מקווה שתעלמו מהמפה הפוליטית..אתם שייכים לקרן החדשה לכאורה השולטת במדינת היהודים .

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר