קייסי חזי ומתן דיל
קייסי חזי ומתן דיל

קייסי חזי, ממובילי מחאת הזבל ברחובות, הודיעה על תמיכתה בסיעת "רחובותי"

 דיל: "כשיסתיימו הבחירות אנחנו נבקש לקבל את האחריות לניקיון העיר. קייסי מייצגת קול חשוב ומשמעותי שחייבים להתייחס אליו בכובד ראש"

פורסם בתאריך: 30.9.18 11:33

-->

קייסי חזי, תושבת רחובות וממובילות מחאת הזבל בעיר, הודיעה באחרונה על תמיכתה בסיעת רחובותי בראשות מתן דיל.

קייסי חזי: "ההישג הכי גדול של המחאה הוא זה שמדברים על זה. הצלחנו להעלות מודעות לנושא החשוב הזה. בכל מקום, בכל חוג בית, כל הסיעות נדרשות לענות מה הן מתכוונות לעשות בנושא הניקיון. אנשים מעורים יותר, מבינים יותר ודורשים את מה שמגיע להם. כבר לא יושבים ומקטרים בינם לבין עצמם. יוצאים ועושים.

"החלטתי לתמוך ב"רחובותי" מכיוון שאני רואה במתן אדם ששם לעצמו מטרה ומשיג אותה, ואני מאמינה שהוא היחיד שמסוגל להוביל תהליכים משמעותיים. שכשפניתי אליו הוא ידע להגיד לי גם "לא" ולא הבטיח הבטחות ריקות מתוכן, ואת זה כיבדתי והערכתי מעל לכל. ההכרות שלי עם מתן היא ארוכה והתרשמתי מהנכונות שלו להוביל מהלכים בעיר שיביאו אותה להיות נקייה יותר. נושא ניקיון העיר דורש התייחסות מעמיקה ומתן מענה אמיתי לבעיות ולתלונות הציבור, ואני שמחה להצטרף לצוות ההיגוי שיבנה ביחד עם מתן ועם חברי סיעתו את התוכנית לטיפול יסודי בנושא. כשם שעזרתי למתן לבנות תכנית לניקיון העיר, אני מתכוונת לעזור למתן גם לאורך הקדנציה למצוא פתרונות וליישם אותם למען עיר נקייה יותר, למען כולנו".

קייסי חזי ומתן דיל

מתן דיל: "ללא ספק הקריאה של התושבים במחאת הזבל הייתה משמעותית והצביעה על נושא שחייב לקבל התייחסות מעמיקה. קייסי שהייתה בין מובילות המחאה, ביחד עם גורמים נוספים ועם תושבים רבים שהצטרפו לקריאה, הוכיחו את החשיבות של מעורבות אזרחית. נושא הניקיון הוא אחד הנושאים המרכזיים בהם אני מתכוון לטפל בקדנציה הבאה ולהפוך את רחובות לנקייה יותר. אין ספק שתרומתה של קייסי לצוות ההיגוי בנושא תעניק לנו זווית ראייה נוספת ורחבה המביאה קולות אמיתיים מן השטח. כדי להוביל שינוי אמיתי חייבים לקחת אחריות. כשיסתיימו הבחירות אנחנו נבקש לקבל את האחריות לניקיון העיר. יש פער בין התפיסה העירונית לקולות שאני שומע מהשטח. קייסי מייצגת קול חשוב ומשמעותי שחייבים להתייחס אליו בכובד ראש וביחד לטפל בבעיה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר