סיעת רחובותי
סיעת רחובותי

סיעות "רחובותי" איחדה כוחות גם עם "רחובות ביתנו"

עו"ד קארין ברגינסקי חוזרת לביתה הפוליטי וחוברת ביחד עם סיעתה, רחובות ביתנו, לסיעה בראשות מתן דיל - רחובותי

פורסם בתאריך: 27.9.18 17:29

-->

עו"ד קארין ברגינסקי חוברת לרחובותי בראשות עו"ד מתן דיל, ובכך למעשה "חוזרת הביתה" לסיעה שבה התחילה את דרכה הפוליטית. היא תתמודד בסיעת רחובותי במקום השני ברשימה. בכך הסיעה מציבה שתי נשים במקומות ריאליים למועצת העיר.

עו"ד מתן דיל, סגן ראש עיריית רחובות: "אני מברך על הצטרפותה של קארין לסיעת רחובותי, אני גאה בניסיון המקצועי, במחויבות הציבורית ובעשייה שמגיעה מהלב שקארין מביאה עמה. כמו כן, אני גאה בייצוג הנשי המשמעותי בסיעה ומברך על חזרתה הביתה. יחד עם הנבחרת המנצחת שבניתי נוביל את רחובות קדימה".

עו"ד קארין ברגינסקי (42), נשואה ליבגני ואם לשלושה (אריאל, שלי ואיתן), בעלת משרד עורך דין ונוטריון עצמאי בעיר, היא פעילה חברתית מקומית ותיקה. בין היתר מוכרת ברגינסקי בשל תפקידה כיו"ר ועד ההורים בבית הספר רמון ובשל הקמתה מיזם "סיוע משפטי" המעניק שירותי ייעוץ משפטי ללא עלות לתושבי העיר.

על החיבור והאיחוד בין סיעת "רחובות ביתנו" לסיעת "רחובותי" אמרה עו"ד ברגינסקי: "לאחר בחינת אופציות רבות בחרתי לשוב הביתה ולשלב כוחות עם סיעת 'רחובותי' בראשות מתן דיל. אני מרגישה ומאמינה שרק היא הבית הנכון עבורי לממש את האג'נדה החברתית שאותה אני מציגה ולהגיע להישגים חשובים בעיר".

סיעת רחובותי

מתן דיל וקארין ברגינסקי

 

היום (חמישי) חשפה סיעת "רחובותי" את כלל המועמדים מטעמה למועצת העיר הקרובה והיא כוללת בין היתר את עו"ד קארין ברגינסקי – יו"ר רחובות ביתנו, דניאל מרשה – פעיל בקהילה האתיופית בעיר ורואה עצמו כאחראי על הקשר הבין דורי, חבר המועצה רונן אהרוני יו"ר ועדת התחבורה העירונית, חבר המועצה אביב איטח (לשעבר ליכוד) – העוסק בתיק השכונות ומזוהה עם הצעירים והמשפחות הצעירות, עו"ד שרית אטינגר – קידום נשי ושימור נכסיה ההיסטוריים של העיר, חבר המועצה אבאי זאודה (לשעבר "כיכר העיר") שמעוניין לעסוק בחינוך לילדים ולנוער ולמען הקהילה, לאוניד שפיטלניק מישראל ביתנו, אבישי שטראוכלר – איש הציונות הדתית ויו"ר המועצה הדתית לשעבר, וסוגר את הרשימה משה אידלמן – יו"ר גמלאי מכון ויצמן.

חברי רשימת רחובותי, רונן אהרוני, אביב איטח ושרית אטינגר, בחרו לוותר על המיקום הגבוה שלהם ברשימה מתוך כוונה ורצון לתת ייצוג לקהילה הרוסית ולבני העדה האתיופית והתמקמו מיד אחריהם.

"סיעת רחובותי מציגה רשימה חזקה ואיכותית", אומר יו"ר הסיעה מתן דיל, עו"ד קארין ברגינסקי, יו"ר 'רחובות ביתינו' שחברה אלינו, עו"ד שרית אטינגר גרינברג, בת למשפחה ותיקה ומייסדת בעיר, ארבעה חברי מועצה מנוסים: רונן אהרוני שותף להקמת רחובותי, אבאי זאודה שהצטרף לסיעה מכיכר העיר, ואביב איטח שעבר מהליכוד לרחובותי. דני מרשה נציג העדה האתיופית, ליאוניד שפיטלניק מישראל ביתנו המייצג את קהילת עולי רוסיה, אבישי שטראוכלר, איש הציונות הדתית וקול האזרחים הוותיקים בדמותם של ד"ר אריה גובר שסוגר את הרשימה במקום 25 ומשה אידלמן – יו"ר גמלאי מכון ויצמן ונגיד רוטרי. כל אנשי הנבחרת הזאת מאפשרים ייצוג הולם לכל המגזרים ולכל התחומים בעיר בצורה שלמה ומושלמת.

"סיעת 'רחובותי' שמה לעצמה מטרה להשמיע את קולן של כלל האוכלוסיות בעיר; נשים וגברים, דתיים וחילוניים, אשכנזים וספרדים, עולים חדשים וותיקים, גמלאים וצעירים. השילוב המיוחד הזה מאפשר לנו להצליח לעשות הרבה יותר עבור התושבים ואנחנו מאמינים שהם יביעו בנו אמון ויתנו לנו את קולם. אנחנו לא מפריחים סיסמאות והבטחות לאוויר אנחנו לוקחים אחריות ומתחייבים שנבקש את הסמכות לפעול בתיקים הבאים: חינוך, ניקיון, קליטה, ספורט ותחבורה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


סיעת רחובותי

סיעת רחובותי

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עד מתי עסקנים?!

    חשבתי להצביע למתן דיל אבל כשהוא צירף את אביב איטח הבנתי שמדובר במפלגה ללא ערכים.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר