השקת קמפיין הבחירות של הבית היהודי
השקת קמפיין הבחירות של הבית היהודי

אמיתי כהן השיק את קמפיין הבחירות של הבית היהודי ברחובות

חבר מועצת רחובות ויו"ר הבית היהודי בעיר, אמיתי כהן, השיק את רשימת המפלגה המקומית בהרמת כוסית חגיגית לשנה החדשה

פורסם בתאריך: 21.9.18 08:15

-->

בערב חמישי השיק חבר מועצת העיר ויו"ר הבית היהודי ברחובות, אמיתי כהן, את רשימת המפלגה לעיר בהרמת כוסית חגיגית לשנה החדשה. האירוע התקיים במעמד יו"ר סיעת הבית היהודי, ח"כ שולי מועלם רפאלי, חבר הכנסת מוטי יוגב ואישי ציבור אחרים.

כ-200 תומכים הגיעו לאירוע, במהלכו הוצג סרטון הבחירות אשר חשף את המתמודדים ברשימה; יו"ר הבית היהודי אמיתי כהן, עו"ד וחבר המועצה אבי מוזס, אריה ליפסקר, ד"ר אביטל ביר ויונתן בחור. כמו כן, בהודעה מצולמת נשא דברים יו"ר הבית היהודי ושר החינוך, נפתלי בנט, בהם קרא לתושבים להצביע והביע את תמיכתו באמיתי וברשימתו למועצת העיר.

אמיתי כהן: "הקמפיין שאנו משיקים בא במטרה להראות לציבור ברחובות את החזון שיש למפלגה שלנו למען העיר רחובות. עשינו רבות ואנחנו מתעדים לעשות אף יותר. הציונות הדתית, הפסיפס שלה הוא באמת רחב. אני מודה לכל האנשים שהגיעו והביעו את תמיכתם בי ובמפלגה. יש לי תחושה שהפעם אנחנו נהיה חלק מוביל בעיר. אני מאחל לנו שנגדיל את עשייתנו כמה שניתן. בברכת חג סוכות שמח ושעל אף כל הפילוגים שנזכה לשבת יחד בסוכת שלום. שאזכה כשליח ציבור לשרת אתכם".

השקת קמפיין הבחירות של הבית היהודי

יו"ר סיעת הבית היהודי, ח"כ שולי מועלם רפאלי: "אמיתי כהן הוא המועמד הראוי ביותר להוביל את מפלגת הבית היהודי ברחובות. יש לו את הכלים והידע כדי להנהיג את העיר. תושבי העיר וגם אנו כבר ראינו הוכחות בשטח המעידות על כח העשייה שלו ועל הרצון לפעול למען התושבים".

חה"כ מוטי יוגב הוסיף ואמר: "יום הבחירות זה הרגל המסיימת. אני באמת רוצה לומר, זכותה של רחובות שכוח האחדות נוצר פה. יש לאמיתי את הזכות להיות הכתפיים המאחדות בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי. אז בעזרת ה' נציגות הבית היהודי ברחובות תתרחב, כי ירחיב ה' לנו ויגדיל כח הבית ברחובות. גמר חתימה טובה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר