עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

עיריית רחובות נערכת לחגי תשרי

פינוי אשפה במוצאי שבת ובמוצאי חג, תגבור פינוי אשפה וגזם לפני כל חג, עשרות עובדי טיאוט נוספים והצבת מכולות זמניות הן חלק מפעולות ההיערכות של עיריית רחובות לחגי תשרי. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 5.9.18 09:03

-->

השנה יחולו חגי תשרי בימי השבוע, במקום ימי עבודה. משום כך משלימים בימים אלה בעיריית רחובות את ההיערכות המערכתית הנרחבת על מנת לוודא שהשירות לתושבים לא ייפגע וימשיך כסדרו.

בתחום הביטחון והשיטור העירוני, ניידות השיטור העירוני יפעלו בעיר 24/7 כבימי שגרה. ניידות הביטחון של האגף לביטחון בעירייה יהיו בפעילות מלאה במהלך החגים, ואף יגבירו  נוכחות בשווקים ובמקומות הומים לפני החג.

עובדי אגף התנועה יגבירו נוכחות במקומות עמוסי תנועה בערבי החגים, על מנת לסייע בוויסות התנועה ולמנוע היווצרות פקקים בצירים עמוסים בכבישי העיר.

בתחום הניקיון והתברואה, נערכו באגף לשיפור פני העיר בסידור משמרות מחדש. עובדי האגף נערכים לפנות את כלל הפחים בעיר במוצאי שבתות ובמוצאי חגים, על מנת לכסות על העומס שנוצר אחרי כמה ימים של חג. כמו כן, תוגברו שירותי הניקיון על מנת לסיים את הניקיון ואת הפינוי מוקדם יותר ברחבי העיר, עוד לפני כל חג. 4 מכונות טיאוט נוספות נכנסו לפעולה, עוד שני מנופים ועוד עשרות עובדי טיאוט יוצבו ברחבי העיר על מנת לנקותה בטרם כל חג. עובדי האגף יקיימו משמרות כפולות לפינוי האשפה. מכולות מיוחדות יוצבו באופן זמני לתגבור פינוי אשפה במהלך החגים במקומות מרכזיים בעיר הרוויים באוכלוסייה, וכן בסמוך לשווקי ארבעת המינים ברחוב עזרא ובשעריים.

אבי קינד, דורון מילברג וגיורא בן ארי על רקע הטנדר של סיירת הניקיון

אבי קינד, דורון מילברג וגיורא בן ארי על רקע הטנדר של סיירת הניקיון

 

המוקד העירוני פועל בחגי תשרי כבימי שגרה, וערוך לקבלת פניות על בעיות ומפגעים ולטיפול בהם בהתאם. במוקד קיימת רשימת כוננים לחגים, אשר אמורים לתת מענה 24/7 בכל תחומי הפעילות וטיפול במפגעים/תקלות בעיר. צוותי ניידות המוקד העירוני מבצעים סיורים יזומים במוסדות החינוך לטיפול במפגעי בטיחות, וכן ברחבי העיר לטיפול במפגעים. ניתן לפנות למוקד העירוני באמצעות חיוג 106 מכל טלפון, בווטסאפ שמספרו 0508806106, באמצעות פנייה באתר העירייה ובפייסבוק.

מוקדנית במוקד העירוני ברחובות

מוקדנית במוקד העירוני ברחובות

יש לזכור כי משרדי העירייה יהיו סגורים לקבלת קהל ולא יינתן מענה טלפוני בערב ראש השנה, ערב יום כיפור, ערב סוכות וימי החג עצמם. גם בחול המועד סוכות משרדי העירייה יהיו סגורים, החל מיום ראשון ה-23.9 ועד לאחר החג. העבודה תתחדש ביום שלישי ה-2.10.

מנכ"ל העירייה דורון מילברג: "אנחנו פועלים במרץ רב על מנת להכין את העיר לחגים, על מנת שהתושבים יוכלו לחגוג אותם בעיר נקייה, בביטחון ובהנאה. אני מתעתד לקיים סיור מקדים בערב החג עם מנהלי האגפים הרלוונטיים, על מנת לוודא את מוכנות העיר. אני קורא לתושבים לפנות למוקד במידה ויש בעיה כלשהי הדורשת טיפול טרם החג".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מוטי

    הלכתי הבוקר לאורך רחוב הרצל. הרחוב מזוהם. ליכלוך הצטבר סביב בורות העצים

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני גרה ברחוב אהרוני כל הרחוב מלוכלך לא אוספים בימים הקבועים את הגזם מהרחוב כל פעם מחדש צריך להתקשר ולבקש כמה אפשר הרי אנחנו משלמים מיסים בזמן אנחנו אזרחים ממושמעים אז למה שלא נקבל שרותים שמגיעים לנו.

  3. אורנה

    שאנשי העיריה יבתובבו ברחובות לפני החג ויראו כמה העיר מלוכלכת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר