השקת מטה הבחירות של סיעת 'רחובותי'
מטה הבחירות של סיעת 'רחובותי'

מאות תומכים הגיעו להשקת המטה של מתן דיל וסיעתו "רחובותי"

דיל: "רחובות היא עיר שטוב לחיות בה ואני גאה להיות חלק ממנה. יש כאן הרבה דברים טובים, אבל יש גם דברים שחייבים לטפל בהם. מגיע לנו יותר בחינוך, יותר תחבורה חכמה, יותר בספורט ויותר בניקיון"

פורסם בתאריך: 4.9.18 11:52

-->

אמש (שני) הושק רשמית מטה הבחירות של סיעת 'רחובותי' בראשות מתן דיל. מאות תומכים גדשו את מטה הבחירות שממוקם ברחוב הרצל 149 ומחאו כפיים כאשר דיל הכריז כי מעל הכל סיעת רחובותי חרתה על דגלה לייצג את כלל האוכלוסיות החיות בעיר – את רחובות הוותיקה והחדשה, את הצעירים והמבוגרים ואת בני העדות האתיופית והרוסית.

"בהסכם הקואליציוני נדרוש את תיק החינוך, תיק שפ"ע, התחבורה והספורט, אבל בשביל לקבל את זה נצטרך אתכם אתנו", ציין דיל. "חרטנו על דגלנו לשמש בית ופה לכלל גווני האוכלוסייה בעיר. אנו מתחייבים לפעול למענכם ועבורכם כדי לתת לכם יותר. יותר חינוך וניקיון. רחובות היא עיר שטוב לחיות בה ואני גאה להיות חלק ממנה. יש כאן הרבה דברים טובים, אבל יש גם דברים שחייבים לטפל בהם. מגיע לנו יותר בחינוך, יותר תחבורה חכמה, יותר בספורט ויותר בניקיון".

אחריו עלו חברי הסיעה בזה אחר זה והציגו את המסרים המרכזיים שלהם. חבר המועצה ומחזיק תיק השכונות אביב איטח, הצהיר כי יבקש להתמודד עם תיק שפ"ע (שיפור פני העיר) ולחבר אותו לתיק השכונות, וכי הוא לא חושש להתמודד עם האתגרים הרבים שכולל התיק החשוב הזה.

שרית אטינגר גרינברג, שמשפחתה היא מוותיקי רחובות, הביעה את רצונה לשמר את המורשת של העיר ולשפר את הנראות של רחוב הרצל הוותיק.

חבר המועצה רונן אהרוני דיבר על אתגרי התחבורה.

דני מרשה ואבאי זאודה שהקפידו לנאום גם באמהרית לטובת זקני העדה שישבו בקהל, הבטיחו לאחד את הקול של העדה ולעשות למענם יותר.

ליטל עקנין, נציגת הקול הצעיר, הבטיחה לעשות יותר למען יזמים צעירים ולהגביר את השקיפות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר