מתן דיל ופאר ויסנר
מתן דיל ופאר ויסנר

סיעת רחובותי תייצג את מפלגת הירוקים הארצית ברחובות

סגן ראש עיריית רחובות, עו"ד מתן דיל, ויו"ר מפלגת הירוקים הארצית, פאר ויסנר, סיכמו כי סיעת רחובותי תייצג את מפלגת הירוקים הארצית בעיר

פורסם בתאריך: 28.8.18 06:42

-->

סיעת רחובותי תייצג את מפלגת הירוקים הארצית. כך סיכמו סגן ראש עיריית רחובות, עו"ד מתן דיל, ופאר ויסנר יו"ר מפלגת הירוקים הארצית.

מפלגת הירוקים פועלת בנושא איכות החיים ומציעה דרכי חשיבה ועשייה ידידותיות לסביבה. המפלגה שואפת להביא לשיפור המדיניות הסביבתית של ישראל על ידי כך שתהיה מיוצגת בכל הרמות של מערכות השלטון בישראל, הן הארציות והן המקומיות. דיל, המשמש כסגן ראש עיריית רחובות בחמש השנים האחרונות וסך הכל 10 שנים במועצת העיר, הוביל וקידם שורה של פעולות לטובת איכות הסביבה ברחובות מטעם סיעת רחובותי בראשה הוא עומד, ובתוך כך: פרויקט השטחים הפתוחים, עבורו גייס כ-1.8 מיליון שקלים מהקרן לשטחים פתוחים, לטובת גריסת פסולת הבנייה בשטחים במזרח העיר ושימוש בחלק מהחומרים המופרדים לביצוע שבילי אופניים והנגשת שלולית החורף ושיקומה לרווחת התושבים, התקנת 200 מתקני חניה לאופניים בעיר כחלק מתוכנית צמצום זיהום האוויר ברחובות, שדרוג, צביעה ותיקון שבילי האופניים הישנים בעיר והצבת תמרורים בכניסה אליהם, ביצוע מיפוי עמודי ופנסי התאורה בעיר והחלפתם בתאורת לד כחלק מפעולות להתייעלות אנרגטית (כעת בשלב המכרז לבחירת קבלן), ועוד.

עו"ד מתן דיל: "איכות חיים, סביבה וקיימות הם חלק טבעי מחזונה של סיעת רחובותי בראשותי. סיעת רחובותי פועלת ומשקיעה יותר גם בתחום זה ותמשיך לתכנן דרכי פעולה יצירתיים, להעלות לסדר היום הציבורי את הנושא הסביבתי ולהקצות משאבים לטובת שיפור איכות החיים ברחובות כי לחשוב ירוק זה לחשוב רחוק".

פאר ויסנר: "סיעת רחובותי מציגה עשייה ירוקה דה פקטו. אני מברך על החלטתו של עו"ד מתן דיל לחבור לתנועת הירוקים ולייצג אותה ברחובות. מתן דיל הוא בהחלט שותף טבעי לחזונה ולפעולותיה של התנועה ואני מאמין בו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר