מרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה
מרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה

רשת חוויות מציגה מערכת הרשמה חדשנית לחוגים ולרכישת כרטיסים

רשת חוויות נערכת לפתיחת שנת החוגים הקרובה עם מערכת הרשמה מתקדמת וחדשנית לחוגים ולשירותי הרשת השונים, הכוללת בין היתר לראשונה "אזור אישי" בו יוכלו התושבים לעקוב אחר פניות, אישור רישום ומידע, תשלומים ועוד. בהמשך, תתאפשר לראשונה גם רכישת כרטיסים אונליין להצגות, מופעים ואירועים וקבלת קוד כניסה דיגיטאלי למכשיר הנייד מיד עם ההזמנה

פורסם בתאריך: 6.8.18 13:24

-->

רשת חוויות פותחת את השנה עם מערכת הרשמה חדשה לחוגים, אירועים ומידע. המערכת מתאפיינת בממשק נוח, מונגש וידידותי, כאשר הסינון במערכת יתבצע לפי בחירת מרכז קהילתי או שלוחה שכונתית. לאחר שהמשתמשים יבחרו את המרכז בו ירצו להירשם, הם יוכלו לבצע סינון לפי קטגוריית חוגים או כל פעילות אחרת אותה מציע המרכז.

מעבר להרשמה לחוגים, המערכת תיתן מענה להרשמה לצהרונים, קייטנות ולמעונות "צעדים" ותאפשר שימוש ב"אזור אישי" – מערכת המאפשרת קבלת מידע אישי לכל תושב על פי הקשת תעודת זהות ומעבר לאזור האישי עם המידע הרלוונטי עבורו, כולל מעקב אחר פניות ומידע על הרשמות למרכזים.

ההרשמה לחוגים ברשת חוויות החלה באתר האינטרנט של הרשת, שבו מוטמעת המערכת החדשה. בנוסף, בקרוב יפתחו אפשרויות לרכישת כרטיסים להצגות, מופעים ואירועים וקבלת קוד כניסה דיגיטאלי למכשיר הנייד מיד עם ההזמנה.

יניב מרקוביץ', המשנה לראש העיר ויו"ר הרשת: "מדובר במערכת שנועדה לשפר את השירות ולאפשר גישה נוחה והרשמה ידידותית לחוגים, מעונות "צעדים", צהרונים, קייטנות ועוד – כל זאת כחלק משיפור מערך שירות הלקוחות בחברה. לצד הרצון שלנו להיות שירותיים יותר לתושבי העיר, יש כאן בשורה בכל הקשור לחדשנות ויכולת לבצע את כל הפעולות מהבית מבלי לבזבז זמן יקר על טלפונים או הגעה למרכז הקהילתי. הנהלת החברה קשובה לצורכי התושבים ותמשיך לפעול בכל המישורים למען שיפור וייעול השירות אותו אנו מציעים לעשרות אלפי תושבים מדי שבוע".

יניב מרקוביץ'

יניב מרקוביץ'


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר