עץ המוצצים בגן המייסדים
עץ המוצצים בגן המייסדים

תולים את המוצצים

בקרוב ייחנך עץ מוצצים בגן המייסדים, כשעץ נוסף ייחנך ברחוב שמעוני

פורסם בתאריך: 15.7.17 11:22

-->

השבוע הסתיימו העבודות על עץ המוצצים בגן המייסדים, שאותו יזם סגן ראש העיר רחובות ומחזיק תיק החינוך, זוהר בלום. במקביל, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הצעירים, עו"ד מתן דיל, מקדם עץ מוצצים נוסף בגינה הציבורית שברחוב שמעוני במזרח העיר. לטענתו הוא זה שיזם את הרעיון הראשוני לעץ שכזה, אלא שהביצוע במקרה שלו התעכב מסיבות שונות.

כך או כך, בקרוב ייחנכו שני עצי המוצצים ובלום מציין כי היוזמה הנה בשיתוף ועד ההורים העירוני, כאשר המטרה היא לאפשר לילדים הנמצאים בשלבי גמילה מהמוצץ לתלות אותו על העץ ביחד עם מוצצים של ילדים אחרים, ובכך להיפרד מהם סופית לשלום. הרעיון, אגב, הגיע מסיפרה של לי טרכטרמן "עץ המוצצים" – שבו נכתב על "עץ מיוחד, לא גבוה, לא נמוך, עם קצת עלים ועם הרבה ענפים. הוא עוזר לילדים להיפרד מהמוצצים וכל ילדי הגן אותו אוהבים".

בלום: "ממש בקרוב נחנוך את העץ לראשונה בעיר. אני מודה לוועדי ההורים שתמכו וקידמו את התוכנית. אני מאמין שהסימבול הזה יהווה אבן דרך משמעותית לרבים מילדי העיר ובכל פעם שהם יעברו ליד המקום הם ייזכרו בשלב הנוסף שהם עברו בדרך להתבגרות. חנוכת העץ תיעשה במעמד ראש העיר ונחלק באירוע תעודת בוגר לילדים שישתתפו בו. כל ילד יקבל גם את הספר 'עץ המוצצים' עם הקדשה. אני מתרגש שנפל בחלקי להיות שותף להקמת הפרויקט המיוחד הזה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אמת

    טוב להירגע זה קיים בהמון ערים כבר עשרות שנים פשוט הכול ברחובות מתעכב עדיין מנקים את החרא של הסוסי הובלות ברחוב בנימין

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר