עורך הדין אביחי חג'בי
עורך הדין אביחי חג'בי

המשטרה ערכה חיפוש לא חוקי והאישום בתיווך בסמים מסוכנים הופחת להחזקה

תושב האזור קיבל חצי שנת מאסר על תנאי בעקבות הסדר טיעון

פורסם בתאריך: 13.7.17 11:01

-->

בספטמבר 2016 הוגש לבית משפט השלום ברחובות כתב אישום נגד תושב האזור כבן 25, באשמת תיווך בעסקאות סמים מסוכנים. סנגורו של החשוד, עו"ד אביחי חג'בי, טען כי הראיות שהשיגה המשטרה אינן קבילות וכבר למחרת הסכים התובע למחוק את סעיף התיווך ולהותיר במקומו סעיפי החזקת סמים ושימוש בסם מסוכן. בחודש יוני הגיע עו"ד חג'בי להסדר טיעון מול הפרקליטות, לפיו הנאשם יודה ויורשע ובתמורה הפרקליטות תעתור לעונש של חצי שנת מאסר על תנאי למשך שלוש שנים, קנס כספי בסכום של 1,000 שקלים וכן פסילה על תנאי. השבוע אישר השופט מנחם מזרחי את הסדר הטיעון.

עו"ד חג'בי: "הסדר הטיעון המקל נולד ברגע שמשטרת ישראל הבינה כי מארג הראיות עליו נשען כל התיק מושתת על חיפוש לא חוקי שביצע שוטר באחד העדים. הסדר הטיעון הינו מסר ברור לשוטרים כי פגיעה בזכויות של חשודים אינה דבר של מה בכך".

במקרה אחר, צעיר תושב כפר גבירול נעצר על ידי שוטרי תחנת רחובות סמוך לביתו. השוטרים שמכירים אותו מאירועים קודמים חשדו כי הוא תחת השפעת סמים, ובהמשך אף הוגש נגדו כתב אישום בגין שימוש בסמים מסוכנים. הנאשם הפתיע את בית המשפט לאחר שהציג תוצאות בדיקות שתן שהוכיחו כי לא היו בגופו סמים באותה התקרית, ובעקבות זאת כתב האישום נמחק וכל ההליכים המשפטיים כנגדו בוטלו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר